نوحه‌خوانی مداح عرب در دیدار موکب‌داران عراقی با رهبر انقلاب + فیلم


نوحه‌خوانی مداح عرب در دیدار موکب‌داران عراقی با رهبر انقلاب + فیلم

ویدئویی از نوحه‌خوانی یکی از مداحان عراقی در دیدار صبح امروز جمعی از موکب‌داران عراقی با حضرت آیت اللّه خامنه‌ای را مشاهده می‌کنید.

نوحه‌خوانی مداح عرب در دیدار موکب‌داران عراقی با رهبر انقلاب + فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، مدت زیادی تا ایام اربعین حسینی باقی نمانده و میلیون‌ها شیعه و محب حضرت سیدالشهداء(ع) در تکاپوی آماده شدن برای رساندن خود به راهپیمایی عظیم اربعین و حضور در کربلای معلی هستند.

امروز و در هجدهمین روز از ماه محرم الحرام، جمعی از موکب‌داران عراقی که در ایام اربعین حسینی پذیرای زائران حضرت امام حسین (علیه‌السلام) هستند، در حسینیه امام خمینی(ره) به دیدار رهبر معظم انقلاب رفتند.

حضرت آیت‌اللّه خامنه‌ای در این دیدار ضمن تشکر صمیمانه از رفتار کریمانه‌‌ ملت بزرگ عراق، راه‌پیمایی اربعین را موضوعی بی‌نظیر و جهانی، و زمینه‌ساز گسترش معرفت حسینی و تشکیل تمدن نوین اسلامی خواندند و گفتند: راه‌پیمایی بزرگ اربعین، آیت عظمای الهی و نشانه‌ اراده‌ پروردگار بر نصرت امت اسلامی است.

بیشتر بخوانید: دیدار موکب‌داران عراقی با رهبر انقلاب + عکس

در ادامه ویدئویی از نوحه‌خوانی یکی از مداحان عراقی در دیدار صبح امروز جمعی از موکب‌داران عراقی با آیت اللّه خامنه‌ای را مشاهده می‌کنید:

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان