ثوری: عملکرد بوکسورهای ایران فراتر از انتظار بود


ثوری: عملکرد بوکسورهای ایران فراتر از انتظار بود

تهران- ایرنا- رییس فدراسیون بوکس ایران با ابراز رضایت از مبارزات نمایندگان ایران در مسابقات قهرمانی جهان، گفت: عملکرد آنان فراتر از انتظار بود.

تیم ملی بوکس ایران در حالی همچون گذشته بدون کسب مدال به کار خود در مسابقات جهانی پایان داد که نمایندگان کشورمان مبارزات خوبی را نسبت به گذشته به نمایش گذاشتند.

در این میبان «شاهین موسوی» به مرحله یک‌چهارم نهایی وزن ۷۵ کیلوگرم صعود کرد و تنها یک گام تا تاریخ‌سازی و کسب نخستین مدال جهانی فاصله داشت.

در پایان این مسابقات «حسین ثوری» در گفت‌وگو با ایرنا، اظهار داشت: بهترین عملکرد را از تیم ایران شاهد بودیم و از تلاش تیم رضایت دارم و حتی آن‌را بیش از تصورات می‌دانم.

وی افزود: در این بین موسوی تا آستانه تاریخ‌سازی پیش رفت و یقین دارم حضور در رینگ جهانی و ارائه مبارزات تماشایی، تاثیر شگرفی در ادامه مسیر تیم ایران برای رسیدن به کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۰ دارد.

رییس فدراسیون بوکس ادامه داد: علاوه بر موسوی؛ احسان روزبهانی، مسلم مقصودی و محمد شوریان نیز مبارزاتی مناسب را به نمایش گذاشتند و اثبات کردند که چیزی از قهرمانان جهان کم ندارند.

ثوری بیان کرد: با همین مسیری که طی می کنیم، توان رسیدن به سهمیه المپیک ۲۰۲۰ را داریم و به طور حتم با همین کادر فنی کارمان را دنبال می‌کنیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


آخرین فرصت استفاده از یارانه جدید و مرحله دوم فجرانه کالابرگ در فروردین 1403