انتشار تصاویر و اطلاعات جدید از هواوی میت 30 پرو


رسانه کلیک – تصاویر و اطلاعات جدید از هواوی میت 30 پرو به اینترنت راه پیدا کرد. ظاهرا این محصول امکان فیلم برداری اسلوموشن با نرخ 7680 فریم بر ثانیه را برای کاربران فراهم می آورد. فردا به صورت رسمی از گوشی های سری میت 30 رونمایی می شود. با نزدیک شدن به این رویداد، […] نوشته انتشار تصاویر و اطلاعات جدید از هواوی میت 30 پرو اولین بار در رسانه کلیک....

رسانه کلیک – تصاویر و اطلاعات جدید از هواوی میت 30 پرو به اینترنت راه پیدا کرد. ظاهرا این محصول امکان فیلم برداری اسلوموشن با نرخ 7680 فریم بر ثانیه را برای کاربران فراهم می آورد.

انتشار تصاویر و اطلاعات جدید از هواوی میت 30 پروانتشار تصاویر و اطلاعات جدید از هواوی میت 30 پروانتشار تصاویر و اطلاعات جدید از هواوی میت 30 پروانتشار تصاویر و اطلاعات جدید از هواوی میت 30 پروانتشار تصاویر و اطلاعات جدید از هواوی میت 30 پروانتشار تصاویر و اطلاعات جدید از هواوی میت 30 پرو

فردا به صورت رسمی از گوشی های سری میت 30 رونمایی می شود. با نزدیک شدن به این رویداد، تصاویر و مشخصات جدیدی از این گوشی لو رفته است. وب سایت ITHome تصویری از استند هواوی میت 30 پرو منتشر کرده که به زمان معرفی این محصول در رویداد روز پنجشنبه اشاره می کند. جدیدترین گوشی امسال هواوی،مجهز به چیپست کایرین 990 بوده و دارای مودم 5G است که از شبکه های ارتباطی sub-6GHz و mmWave نیز پشتیبانی می کند. هواوی میت 30 پرو همچنین از واحد پردازش زبان طبیعی جهت انجام فعالیت های مرتبط با هوش مصنوعی بهره می گیرد.

استند گوشی میت 30 پرو نشان می دهد که این دستگاه دارای دوربین چهارگانه بوده که در ماژول دایره ای شکل قرار گرفته است. دو دوربین مجهز به سنسور 40 مگاپیکسلی بوده که یکی از آن ها جهت تصویر برداری با زاویه اولترا واید به کار می رود. علاوه بر این دو، یک دوربین تله فوتوی 8 مگاپیکسلی و یک سنسور تشخیص عمق سه بعدی نیز در پنل پشتی مشاهده می شوند. البته هنوز مشخص نیست که آیا سنسور تشخیص عمق از فناوری ToF برای محاسبه دقیق تر استفاده می کند یا خیر. در صورت صحت اطلاعات این استند، میت 30 پرو دارای ویژگی دارک مود با کیفیت UHD بوده و جزو بهترین گزینه ها برای عکس برداری در نور کم است.

انتشار تصاویر و اطلاعات جدید از هواوی میت 30 پرو

انتشار تصاویر و اطلاعات جدید از هواوی میت 30 پرو

یکی دیگر از ویژگی های مهم این دستگاه، امکان ضبط فیلم به صورت صحنه آهسته با نرخ 7680 فریم در ثانیه است. آهسته ترین نرخ ثبت شده تا قبل از میت 30 پرو برابر با 960 فریم در ثانیه بوده است. به عنوان مثال گلکسی نوت 10 پلاس سامسونگ نیز از همین نرخ برای فیلم برداری صحنه آهسته استفاده می کند. پس می توان گفت که جدیدترین گوشی هوشمند هواوی، قادر به ضبط فیلم های صحنه آهسته، با سرعت هشت برابر کمتر از آهسته ترین گوشی های فعلی است.

هواوی میت 30 پرو مجهز به باتری 4500 میلی آمپر ساعتی بوده و از قابلیت شارژ سریع 40 واتی و شارژ بی سیم 27 واتی پشتیبانی می کند. با اینکه گوشی میت 30 پرو (همانند میت 30) دارای رابط کاربری EMUI 10 مبتنی بر اندروید 10 است، امکان اجرای Google Apps یا Google Service در آن ها وجود ندارد. ریچارد یو، رییس گروه مصرف کنندگان هواوی طی مراسم IFA در اوایل ماه جاری، از یک راه حل احتمالی خبر داد که امکان نصب برنامه های اندرویدی گوگل در نسخه منبع باز سیستم عامل را میسر می کند. با این حال، پیاده سازی این راه حل برای مدل های جدید هنوز در مرحله آمادگی به سر می برد.

علاوه بر این استند، وب سایت چینی ویبو نیز چندی پیش تصاویری از هواوی میت 30 پرو را به نمایش گذاشت. طبق شایعات قدیمی، این گوشی دارای نمایشگر Waterfall سوپر امولد 6.6 اینچی است. این محصول با نرخ نوسازی 90 هرتز، تجربه روان و همواری را به کاربران منتقل می کند. با توجه به توییت منتشر شده از سوی یک خبرچین، هواوی میت 30 پرو احتمالا در رنگ های نقره ای، بنفش، مشکی و سبز در دسترس افراد قرار می گیرد.

انتشار تصاویر و اطلاعات جدید از هواوی میت 30 پرو

انتشار تصاویر و اطلاعات جدید از هواوی میت 30 پرو

تا قبل از تحریم های آمریکا در تاریخ 16 ماه مه، قرار بود شرکت هواوی در سال جاری 300 میلیون دستگاه را روانه بازار کند. با این حال انتظار می رود که این کمپانی چینی با معرفی میت 30 پرو در سه ماهه چهارم سال، رقیب سرسخت خود یعنی سامسونگ را کنار زده و به بزرگ ترین تولید کننده گوشی هوشمند جهان تبدیل شود. شرکت هواوی سال ها برای رسیدن به این هدف تلاش کرده است.

به لطف بازار قدرتمند داخلی، این شرکت حدود 118 میلیون دستگاه را در نیمه اول سال 2019 به مشتریان عرضه کرده است. اما با توجه به فقدان برنامه های کاربردی گوگل در سری میت 30، بازار خارجی هواوی رونق چندانی نخواهد داشت. با این حال گفته می شود که میزان فروش هواوی باز هم از شرکت اپل بیشتر خواهد بود.

Source: phonearena

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


غار کوه گره خان آباد