سرمایه گذاری مجدد اپل در شرکت کورنینگ


رسانه کلیک – شرکت اپل قصد دارد تا 250 میلیون دلار دیگر روی پنل های شیشه ای کورنینگ سرمایه گذاری کند. این شیشه ها در محصولات مختلفی همچون آیفون آیپد و اپل واچ به کار می روند. همانطور که می دانید، اپل در سال 2017 مبلغ 200 میلیون دلار روی پنل های شیشه ای کورنینگ […] نوشته سرمایه گذاری مجدد اپل در شرکت کورنینگ اولین بار در رسانه کلیک. پدیدار شد.

رسانه کلیک – شرکت اپل قصد دارد تا ۲۵۰ میلیون دلار دیگر روی پنل های شیشه ای کورنینگ سرمایه گذاری کند. این شیشه ها در محصولات مختلفی همچون آیفون آیپد و اپل واچ به کار می روند.

سرمایه گذاری مجدد اپل در شرکت کورنینگسرمایه گذاری مجدد اپل در شرکت کورنینگسرمایه گذاری مجدد اپل در شرکت کورنینگسرمایه گذاری مجدد اپل در شرکت کورنینگسرمایه گذاری مجدد اپل در شرکت کورنینگسرمایه گذاری مجدد اپل در شرکت کورنینگ

همانطور که می دانید، اپل در سال ۲۰۱۷ مبلغ ۲۰۰ میلیون دلار روی پنل های شیشه ای کورنینگ سرمایه گذاری کرد. حال خبر رسیده که این شرکت قصد دارد ۲۵۰ میلیون دلار دیگر به این مبلغ بیافزاید. این پول به کورنینگ کمک می کند تا فناوری های جدید و مربوط به اپل را توسعه بخشد. اپل اظهار داشته که این فناوری شامل مواد، تجهیزات و فناوری های پیشرفته ای بوده که قرار است در نسل بعدی محصولات اپل به کار گرفته شوند. مبلغ مذکور از صندوق Advanced Developing اپل تامین می شود. هدف از احداث این صندوق گسترش تکنولوژی و کمک به مشاغل در حال توسعه در ایالات متحده آمریکا است.

خبر فوق نشان می دهد که شرکت اپل تصمیم گرفته به همکاری خود با این شرکت ادامه داده و همچنان از پنل های شیشه ای کورنینگ در محصولات خود استفاده کند. اپل مقاومت گوشی آیفون ۱۱ را به طور چشمگیری افزایش داده و بارها به این موضوع اشاره کرده است. طبق گفته های شرکت، مدل های جدید آیفون از مقاوم ترین شیشه حال حاضر دنیا بهره می برند؛ شیشه های یک تکه ای که امکان شارژ بی سیم را برای گوشی فراهم می آورند.

سرمایه گذاری مجدد اپل در شرکت کورنینگ

سرمایه گذاری مجدد اپل در شرکت کورنینگ

اپل همچنین بیان داشته که از سال ۲۰۰۷ مبلغ ۳ میلیارد دلار را بابت پنل های شیشه ای کورنینگ آیفون، آیپد و اپل واچ هزینه کرده است. این سرمایه گذاری از مشاغل وابسته به کورنینگ ‌که به طور خاص برای تجارت اپل به وجود آمده‌اند نیز پشتیبانی می کند. ناگفته نماند که کمپانی اپل پیش از این مبلغ هنگفتی را خرج شرکت تگزاسی Finistar کرده است. شاید جالب باشد بدانید که این شرکت مسئولیت طراحی و توسعه سیستم تشخیص چهره، Animoji و حالت پرتره برای دوربین سلفی را بر عهده دارد.

Source: engadget

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پخش زنده فوتبال آتالانتا - لیورپول 30 فروردین 1403