خبری مهم درباره دربی 90 برای هواداران استقلال و پرسپولیس


دربی شماره 90 پایتخت بنا بر تصمیم شورای تامین استان تهران با حضور برابر تماشاگران دو تیم برگزار می شود. نوشته خبری مهم درباره دربی 90 برای هواداران استقلال و پرسپولیس اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

خبری مهم درباره دربی ۹۰ برای هواداران استقلال و پرسپولیس

دربی تهران، باز هم 50-50 شد!
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۷ شهریور ۱۳۹۸ | ۱۶:۲۵
خبری مهم درباره دربی 90 برای هواداران استقلال و پرسپولیس

دربی شماره ۹۰ پایتخت بنا بر تصمیم شورای تامین استان تهران با حضور برابر تماشاگران دو تیم برگزار می شود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

یکی دو سالی هست که بحث برگزاری دربی پایتخت با قانون ۹۰ به ۱۰ برای تماشاگران سرخابی مطرح می شود و در آستانه برگزاری بازی، این مسئله ملغی می شود.

امسال هم صحبت های مختلفی برای برگزاری این دیدار با همین قانون مطرح شده بود و سازمان لیگ هم تاکید کرده بود که در بازی رفت ۹۰ درصد ورزشگاه آزادی در اختیار هواداران استقلال خواهد بود و در بازی برگشت هم قانون به شکل عکس اعمال می شود.

اما معاون امنیتی و انتظامی استانداری تهران مصاحبه ای انجام داده و خبر از عدم اجرای قانون ۹۰-۱۰ در دربی شماره نود داده است.

گودرزی در مصاحبه خود اعلام کرده که ساعت بازی شهرآورد به ساعت ۱۶ تغییر کرده است و همچنین به هواداران هر کدام از دو تیم، سهمیه ۵۰ درصدی از سکوهای ورزشگاه آزادی اختصاص خواهد یافت.

بدین ترتیب، قاعدتا در بازی برگشت هم پرسپولیسی ها از ۹۰ درصد سکوهای ورزشگاه برخوردار نخواهند بود و برای شروع اجرای این قانون باید منتظر لیگ بیستم باشیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟