زنگ مهر با حضور استاندار لرستان در پلدختر سیلزده نواخته می شود


زنگ مهر با حضور استاندار لرستان در پلدختر سیلزده نواخته می شود

خرم آباد - ایرنا - مدیر اداره آموزش و پرورش پلدختر گفت: جشن آغاز سال تحصیلی با نواختن زنگ مهر با حضور استاندار لرستان در شهر سیلزده پلدختر برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگارایرنا، رضا شاهمرادی روز چهارشنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش پلدختر اظهار داشت: جشن آغاز سال تحصیلی جدید در دبیرستان شهیده مهناز کاییدی که در جریان سیل تخریب شد و اکنون بازسازی شده برگزار می شود.

وی افزود: از اول مهر ماه سال ۹۸ همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید هیچ کلاس درسی در شهرستان سیل زده پلدختر بدون معلم نخواهد بود.

مدیر آموزش و پرورش پلدختر با بیان اینکه اول مهر از نظر فضا مشکلی برای آغاز سال تحصیلی دانش آموزان در این شهرستان وجود ندارد گفت: کار تعمیر مدارس مهم و اصلی سیل زده در شهرستان به پایان رسیده و آسفالت محوطه آنها انجام شده است.

وی افزود: دانش آموزان مدارس متوسطه دوم شاهد و شهید بهشتی شهر پلدختر که در جریان وقوع سیل به صورت کامل تخریب شدند برای آغاز سال تحصیلی جدید در سایر مدارس شهر به صورت دو شیفت ساماندهی شدند.

شاهمرادی به مدارس تخریبی در روستاهای سیل زده پلدختر اشاره و یادآور شد: در روستاهای سیل زده پلدختر کار ساخت مدارس تخریب شده آغاز شده که تا تکمیل این مدارس به طور موقت دانش آموزان در کانکس به تحصیل خود ادامه می‌دهند.

وی افزود: تعدادی از مدارس مناطق سیلزده مشکل گاز کشی ونصب علمک دارند و برخی مدارس به ویژه مدارس بازسازی شده در مناطق سیل زده نیز برای اول مهر نیاز به شستشو دارند که همت اداره آب و شهرداری را می‌طلبد.

مدیرآموزش وپرورش پلدختر گفت: مدارسی که در جریان سیل تجهیزات آن از بین رفته نیاز به تجهیز کتب دینی مانند قرآن و نهج البلاغه دارند که از ادارات ارشاد و تبلیغات اسلامی انتظار می‌رود این کتب را تأمین کنند.

/۶۰۶۰/۷۲۷۲

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه لرستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس همسر عروسکی محمدرضا رهبری بازیگر سریال سیب ممنوعه / همسر شیکش رو دست همه زد !