سرویس Apple Arcade در دسترس کاربران نسخه بتا iOS 13 قرار گرفت


سرویس Apple Arcade در دسترس کاربران نسخه بتا iOS 13 قرار گرفت

یکی از شرکت‌های نقد محصولات اپل اخیرا اعلام کرد که سرویس Apple Arcade در دسترس کاربران نسخه بتا iOS 13 قرار گرفت.

سرویس Apple Arcade در دسترس کاربران نسخه بتا iOS 13 قرار گرفتبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، هفته گذشته و در مراسم شرکت اپل، تلفن‌های همراه جدید این شرکت و همچنین نسخه جدید سیستم عامل iOS رونمایی شدند. در حال حاضر نسخه بتا و آزمایشی این سیستم عامل در دسترس کاربران قرار دارد و کاربران می‌توانند این نسخه اولیه را دریافت کنند. کاربرانی که نسخه بتا سیستم عامل جدبد اپل را دریافت کرده‌اند می‌توانند با مراجعه به نرم افزار App Store در سرویس Apple Arcade اشتراک تهیه کنند. این خبر توسط یکی از وب سایت‌های نقد کننده شرکت اپل اعلام کرد که از این سرویس در نسخه بتا iOS 13.1 بهره برداری شده است و شرکت اپل در حال آزمایش آن در این نسخه اولیه از سیستم عامل iOS است.

این سرویس پخش بازی صرفا در نسخه جدید سیستم عامل iOS که شامل iOS 13، tvOS 13 و macOS Catalina می‌شود در دسترس خواهد بود و نسخه‌های قدیمی‌تر iOS از این سرویس پشتیبانی نخواهند کرد؛ همچنین نسخه نهایی iOS 13 قرار است در روز پنج‌شنبه در دسترس کاربران قرار گیرد.

سرویس Apple Arcade در دسترس کاربران نسخه بتا iOS 13 قرار گرفت

در اوایل سال جاری بود که اعلام شد اپل در حال کار روی سرویس بازی بدون تبلیغات است و قصد دارد به کاربرانش اجازه دسترسی به بازی‌های موجود در این سرویس را از طریق خرید اشتراک ماهیانه دهد، همچنین گیمر‌ها در این سرویس باید عناوین مورد نظر خود را دانلود کنند و امکان اجرای آنلاین عناوین برای کاربران مهیا نیست.

بیشتر بخوانید: احتمال ساخت نسخه دوم بازی Death Stranding

در حال حاضر در این سرویس ۵۳ عنوان بازی وجود دارد و بنابر اعلام رسمی اپل، این شرکت قصد دارد آمار بازی‌های خود را در پاییز امسال تا ۱۰۰ عنوان بالاتر ببرد. هر بازی در صفحه اپ استور دارای یک تریلر، تصویر و برخی اطلاعات است که گیمر با مشاهده آن‌ها می‌تواند تصمیم به دریافت بازی بگیرد. باید منتظر بود و دید آیا سرویس اپل آرکید هم می‌تواند مانند سایر خدمات شرکت اپل مورد استقبال کاربران قرار گیرد یا به سرعت کنار گذاشته خواهد شد.

انتهای پیام/

سرویس Apple Arcade در دسترس است

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لعیا زنگنه راه بهاره رهنما را می رود!/ عکس