هفته دفاع مقدس با برنامه‌های فرهنگی و محرومیت‌زدایی در شیراز


هفته دفاع مقدس با برنامه‌های فرهنگی و محرومیت‌زدایی در شیراز

شیراز-ایرنا- فرمانده سپاه ناحیه احمد بن موسی(ع) شیراز از برگزاری 300 برنامه توسط این ناحیه همزمان با هفته دفاع مقدس خبر داد که برگزاری یادواره شهدا، دوره‌های آموزشی و محرومیت زدایی بخشی از این برنامه هاست.

سرهنگ پاسدار مرتضی خسروانی روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران در شیراز افزود: امسال برنامه‌های هفته دفاع مقدس با توجه به رویکرد شعار ما پیروزیم و همچنین شعار رونق تولید و توجه به همبستگی ملی برای مقابله با توطئه دشمنان در بخش‌های مختلف پیش بینی شده است.

وی ادامه داد: تمام برنامه‌های هفته دفاع مقدس بر اساس مفاهیم حماسه و ایثار و محتوای دفاع مقدس طراحی شده است.

فرمانده سپاه ناحیه احمد بن موسی(ع) شیراز گفت: در هفته دفاع مقدس با بهره گیری از فضای معنوی ماه محرم، برگزاری یادواره شهدا و برپایی نمایشگاه‌های فرهنگی و هنری با موضوع محرم و هشت سال حماسه و پایداری در دستور کار است.

سرهنگ خسروانی افزود: در روز هفتم مهرماه سالروز شهادت شهیدان فکوری، کلاهدوز و جهان آرا که روز فرماندهان دفاع مقدس نامگذاری شده تجمع ایثارگران را در حرم مطهر احمد بن موسی شاهچراغ (ع) خواهیم داشت.

هفته دفاع مقدس با برنامه‌های فرهنگی و محرومیت‌زدایی در شیرازسرهنگ خسروانی : همزمان با هفته دفاع مقدس مرکز تخصصی فضای مجازی به نام طلیعه سوم در شیراز راه اندازی می شود

برگزاری نخستین اردوی جهادی با موضوع تخصصی فضای مجازی

فرمانده سپاه ناحیه احمد بن موسی (ع) شیراز گفت: آموزش سواد رسانه‌ای برای خانواده‌ها به خصوص مادران، آموزش فضای مجازی برای نوجوانان و اعزام مشاور برای دادن مشاوره به جوانان دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس است.

سرهنگ خسروانی افزود: همزمان با هفته دفاع مقدس مرکز تخصصی فضای مجازی به نام طلیعه سوم در شیراز راه اندازی می شود که ‌هدف این مرکز آموزش و مشاوره تخصصی به صورت حضوری و مجازی به خانواده ها است.

وی یادآور شد: ارائه مشاوره حقوقی به خانواده ها، اجرای پروژه‌های محرومیت زدایی در قالب رزمایش الی بیت المقدس و برگزاری کارگاه‌های آموزشی در حوزه اشتغال از دیگر برنامه های هفته دفاع مقدس است.

فرمانده سپاه ناحیه احمد بن موسی(ع) شیراز گفت: افتتاح کارگاه خیاطی در شهرک سعدی، مرمت و بازسازی منزل محرومین، تامین سبد معیشتی در مناطق حاشیه ای و محروم، تامین نوشت افزار ۲ هزار نفر از دانش آموزان، کمک هزینه تهیه پوشاک ۲۰۰ نفر از دانش آموزان و اعزام تیم‌های پزشکی به نقاط حاشیه‌ای و محروم از دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس است.

سرهنگ خسروانی افزود: برگزاری نمایشگاه اقتصاد مقاومتی، محرومیت زدایی و خدمات رسانی به مردم، راه اندازی تورهای علمی، صنعتی و بازدید از صنایع با هماهنگی آموزش و پرورش، برپایی نمایشگاه پیشگیری از اعتیاد و برگزاری همایش آسیب های اجتماعی از دیگر برنامه های هفته دفاع مقدس است.

وی ادامه داد: همچنین در هفته دفاع مقدس حضور در رژه نیروهای مسلح ، عطر افشانی قبور شهدا ، تجلیل از سربازان وظیفه، تجلیل از کارآفرینان در عرصه‌های اقتصادی و صنعتی، گردهمایی یاران بی ادعا، نشست تخصصی راویان دفاع مقدس و همایش نونهالان حسینی را خواهیم داشت.

فرمانده سپاه ناحیه احمد بن موسی (ع) شیراز گفت: افتتاح مراکز مشاوره در برخی محلات و راه اندازی گروه توییتری شهید حججی از دیگر برنامه های هفته دفاع مقدس است.

سرهنگ خسروانی افزود: نمایش فیلم های دفاع مقدس در همه محلات، برگزاری دوره های آموزشی اشتغال و کارآفرینی از دیگر برنامه های پیش بینی شده است.

هفته دفاع مقدس همزمان با سالروز تجاوز عراق به ایران از ۳۱ شهریور ماه آغاز می شود.

۹۲۵۴/ ۶۱۱۳

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فارس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس های جنجالی و برهنه سارا و نیکا در استخر مختلط