صفر تا صد حضور همسر هلندی بازیکن لیگ برتری در استادیوم فوتبال


صفر تا صد حضور همسر هلندی بازیکن لیگ برتری در استادیوم فوتبال

حضور همسر یکی از بازیکنان لیگ برتری در ورزشگاه دستگردی برای او دردسرساز شد.

صفر تا صد حضور همسر هلندی بازیکن لیگ برتری در استادیوم فوتبالبه گزارش فانوس، مادلین بوسمن همسر کوین جانی جانسن بازیکن هلندی تیم فوتبال گل گهر سیرجان اولین زنی بود که طی این چند سال پا به استادیوم فوتبال در ایران گذاشته و بازی همسر خود را برای دقایقی تماشا کرده است.

جریان حضور مادلین در ورزشگاه دستگردی از این قرار است که مادلین برای دیدار با همسرش بعد از مدت‌ها از هلند به ایران سفر کرد و خواستار آن بود تا اولین بازی جانسن را از نزدیک تماشا کند. سیرجانی‌ها مقابل سایپای تهران در ورزشگاه دستگردی مصاف کردند و حضور بوسمن به عنوان اولین زن تماشاگر در جایگاه وی آی پی آنقدر کمیاب و جالب بود که نهایتا سوژه عکاسان شد و بعد از ساعتی در فضای مجازی دست به دست شد.

بوسمن با هماهنگی‌های محمد جواهری مدیرعامل این باشگاه سیرجانی پا به دستگردی گذاشت و در آرامش دقایق ابتدایی بازی را تماشا کرد، اما بعد از گذشت زمان از بازی حراست این ورزشگاه از مسئولان باشگاه گل گهر درخواست کرد تا همسر جانسن را به خارج از استادیوم هدایت کنند.

جانسن در این دقایق اضطراب بالایی داشت و احساس می‌کرد به دلیل حضور در جایگاه وی آی پی ممکن است مشکلی برایش به وجود بیاید، اما مسئولان ورزشگاه و هر دو باشگاه به او اطمینان خاطر دادند که هیچ اتفاقی او را تهدید نمی‌کند و قرار است او را به ساختمانی نزدیک ورزشگاه هدایت کرده تا ادامه بازی را در آرامش بیشتری به تماشا بنشیند!

خبر حضور مادلین در ورزشگاه در رسانه‌های داخلی و خارجی بازتاب زیادی داشت، اما شخص بوسمن بابت حضور در استادیوم چندان رضایت خود را نشان نداد و در مصاحبه هایش اعلام کرد که هیچوقت به ورزشگاه نخواهد رفت چرا که او را از دستگردی اخراج کردند و به گونه‌ای بی احترامی دیده است.

با این حال بعد از این دیدار، جانسن به همراه همسر خود از مکان‌های گردشگری ایران دیدن کرد و ارزیابی مثبتی از مردم ایران داشت و نهایتا اخراج محترمانه اش از ورزشگاه کمی برای او کمرنگ‌ شد!

این در حالی است که مسئولان ورزشی ایران این نوید را به بانوان ایرانی دادند تا به زودی در بازی‌های ملی پای آن هابه ورزشگاه باز می‌شود. بنابراین در آینده ممکن است باز هم شاهد حضور همسران سایر فوتبالیست‌های ملی پوشایرانی در ورزشگاه‌های فوتبالی در سراسر کشور باشیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بیوگرافی نشنیده آیسان آقاخانی زن محمدرضا گلزار ! + عکس ها و خصوصی ها