آسمان گیلان تا پایان هفته صاف است


آسمان گیلان تا پایان هفته صاف است

رشت - ایرنا - سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان گفت که آسمان استان تا پایان هفته جاری، صاف همراه با وزش باد است.

مازیار رغلامی ظهر چهارشنبه در گفت وگو با ایرنا بیان داشت: نقشه های هواشناسی نشان دهنده استقرار جوی به طور غالب پایدار در منطقه است که بر این اساس تا پایان هفته آسمانی آفتابی مورد انتظار است.

وی ادامه داد: طی این مدت گاهی با گذر امواج کم و بیش ناپایدار، افزایش موقتی ابر و احتمال بارش پراکنده باران پیش بینی می شود و به تدریج از شنبه هفته آینده (به ویژه عصر و شب) با نفوذ موج ناپایدار در منطقه، بارندگی و وزش باد(بعضی نقاط شدید) ، روند کاهش دما و احتمال رعد و برق تا اواسط هفته مورد انتظار است.

غلامی آسمان امروز گیلان را صاف تا نیمه ابری، گاهی افزایش ابر و وزش باد عنوان و برای فردا (پنجشنبه) نیز آسمان استان را کمی تا نیمه ابری، گاهی افزایش ابر ، وزش باد احتمال بارش پراکنده پیش بینی کرد.

وی بیشینه دمای گیلان طی شبانه روز گذشته را با ۳۴ درجه مربوط به منجیل و کمینه دمای فردا در استان را با ۱۴ درجه مربوط به دیلمان عنوان کرد.

به گفته غلامی، بیشینه دمای امروز رشت ۳۰ درجه و کمینه دمای فردای مرکز استان نیز ۲۱ درجه خواهد بود.

وی در توضیح وضعیت دریا طی امروز گفت: ارتفاع موج بین ۱ / ۰ تا ۵ / ۰ متر، دمای آب ۲۶ درجه سلسیوس و شرایط برای شنا مناسب است.

۲۰۰۷

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گیلان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج