بهترین راهکار توسعه اقتصادی برداشتن موانع سرمایه‌گذاری است


بهترین راهکار توسعه اقتصادی برداشتن موانع سرمایه‌گذاری است

اردبیل-ایرنا- رئیس کل دادگستری استان اردبیل گفت: بهترین راهکار برای توسعه اقتصادی این استان برداشته شدن موانع سرمایه‌گذاری بخش خصوصی است.

به گزارش ایرنا ، ناصر عتباتی روز چهارشنبه در جلسه کمیته اجرایی حمایت قضایی از سرمایه‌گذاری ،تولید و اشتغال ‌با اشاره به اینکه اولویت دستگاه قضایی حمایت از سرمایه‌گذاری سالم و برطرف کردن موانع تولید است، افزود: در این زمینه دستگاه‌های اجرایی نیز نباید کوتاهی کنند چرا که منطقه نیاز به توسعه اقتصادی و گردشگری دارد.

وی بیان کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی اردبیل باید از هرگونه کارشکنی در ارتباط با سرمایه‌گذاری‌ها پرهیز کنند تا سرمایه‌گذاران بخش خصوصی رغبت بیشتری برای سرمایه‌گذاری در استان نشان دهند.

رئیس کل دادگستری استان اردبیل با اشاره به اینکه امسال بر اساس نامگذاری مقام معظم رهبری و تاکیدات ایشان تولید حائز اهمیت است، اظهار داشت: دستگاه قضایی استان اردبیل نیز از تمام ظرفیت خود برای رونق تولید و اقتصاد منطقه استفاده می‌کند تا این روند در اردبیل تسهیل شود.

عتباتی گفت: اگر اقدامات اساسی در حوزه اقتصادی و اشتغال منطقه ایجاد شود بی‌شک آسیب‌های اجتماعی نیز در منطقه کاهش می‌یابد و یکی از راهکارهای پویایی اقتصاد و اشتغال حمایت از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی است.

وی درباره سرمایه‌گذاری شرکت طلایه داران در سرعین افزود: دستگاه‌های متولی لازم است از این نوع سرمایه‌گذاری‌ها حمایت کنند.

وی گفت: کمیته قضایی استان به کار خود ادامه می‌دهد تا دغدغه و نگرانی سرمایه‌گذاران برطرف شود.

در این جلسه مشکلات تعدادی از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی استان اردبیل بررسی شد.

۷۱۱۰/ ۱۲۵۷

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اردبیل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اندوه