:: مرادوردی - شرکت چهار مربی ایرانی در دوره آموزشی بین المللی مربیان رشته والیبال باکو


به گزارش سرویس بین الملل

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما از باکو؛ دوره آموزشی بین المللی مربیان رشته ورزشی والیبال با حضور مربیان چند کشور از جمله جمهوری اسلامی ایران از دو روز پیش در جمهوری آذربایجان آغاز شده است.
در این دوره آموزشی پنج روزه که توسط کمیته بین المللی المپیک با همکاری فدراسیون جهانی والیبال ، کمیته ملی المپیک و فدراسیون والیبال جمهوری آذربایجان برگزار شده است 30 مربی از جمهوری آذربایجان ، ترکیه ، قزاقستان ، قبرس و چهار مربی از ایران شرکت کرده اند.
مربیان حاضر در این کلاس های آموزشی زیر نظر "دان ایلیه گیرلئانو" مدرس رومانیایی فدراسیون جهانی والیبال آموزش های لازم را فرا می گیرند.
پرورش مربیان درجه بین المللی ، افزایش دانش های نظری ، عملی و فنی مربیان ، توسعه مهارت های فنی ورزشکاران از جمله اهداف برگزاری این دوره آموزشی است.
یاشار جوادی ، محمد اسدالهی ، حجت فعلی و پروانه مهاجری چهار مربی ایرانی حاضر در این دوره آموزشی هستند.
"یاشار جوادی" کمک مربی تیم ملی نوجوانان ایران ، سطح برگزاری این دوره آموزشی را خوب ارزیابی کرد و گفت: این دوره آموزشی ضمن کمک به ارتقای سطح مربیگری شرکت کنندگان و سبب افزایش مهارت های عملی و نظری مربیان می شود.
"جوادی" درباره شرایط فعلی والیبال ایران گفت: در حال حاضر والیبال ایران در سطح جهانی جایگاه خیلی خوبی پیدا کرده است و ما در هر رده سنی حرفی برای گفتن داریم و تیم جوانان کشورمان قهرمان جهان شدند .
وی افزود: فدراسیون والیبال ایران به پیشرفت این رشته ورزشی و ایجاد زیرساخت های لازم در این زمینه توجه خاصی دارد و بنابراین می توان گفت که والیبال ایران آینده خوبی دارد .

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | اشتباه فاحش کارگر کارواش؛ خسارت شدید به خودروی لوکس!