انتشار کتاب « رکورد دار اهدای خون دنیا»


انتشار کتاب « رکورد دار اهدای خون دنیا»

کتاب «پاس داشت یاد شادروان دکتر سید محمد حسن شیخ الاسلامی، رکورد دار اهدای خون دنیا» منتشر شد

انتشار کتاب « رکورد دار اهدای خون دنیا»به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از روابط عمومی سازمان انتقال خون ایران؛ این کتاب حاوی خود زیست نگاری (اتو بیوگرافی) شادروان دکتر محمد حسن شیخ الاسلامی، مصاحبه‌های انجام شده با همسر و همکاران ایشان و تصاویر آن مرحوم است.
کتاب پاس داشت یاد شادروان دکتر سید محمد حسن شیخ الاسلامی، به کوشش آقای علی اصغر صفری فرد و با یاری صمیمانه آقایان بشیر حاجی بیگی، محمد علی ترابی گودرزی، مصطفی آرین و همکاران اداره کل دفتر مدیرعامل، روابط عمومی و امور بین الملل سازمان انتقال خون ایران منتشر شد.
در پیام آقای علی اکبر علی اکبر پورفتح اله رئیس سازمان انتقال خون ایران که به مناسبت درگذشت ایشان منتشر شده بود آمده است:
همه از او هستیم و به سوی او باز می‌گردیم
بزرگ مرد عرصه ایثار دکتر سید محمد حسن شیخ الاسلامی به رحمت حق شتافتند.
درگذشت بهشتی روان دکتر سید محمد حسن شیخ الاسلامی، متخصص آسیب شناسی بالینی و تشریحی، فوق تخصص طب انتقال خون و پدر اهدای خون جهان که بیشترین دفعات اهدای خون را داشت، ضایعه بزرگی است. آن جناب در طول سال‌های عمر با برکت خود، بیش از ۲۰۰ مرتبه به بیماران نیازمند خون اهدا کردند.
برای این جانب که از نزدیک با روحیه ایثارگری آن شادروان آشنا بودم، در گذشت تأثر و تألم انگیز ایشان بسیار سخت است. مصیبت وارده را به خانواده محترم شان و جامعه علمی کشور تسلیت می‌گویم و برای ایشان علو درجات را از درگاه حضرت خداوند مهربان آرزومندم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه جمعه 31 فروردین 1403 با معنی و تفسیر دقیق