هاآرتص: 92 درصد آراء شمارش شد/نتانیاهو و گانتز نمی‌توانند به تنهایی دولت تشکیل دهند


هاآرتص: 92 درصد آراء شمارش شد/نتانیاهو و گانتز نمی‌توانند به تنهایی دولت تشکیل دهند

شفقنا- روزنامه صهیونیستی هاآرتص اعلام کرد 92 درصد آرا در انتخابات این رژیم شمارش شده است. به گزارش سرویس ترجمه شفقنا، هاآرتص به نقل از کمیسیون مرکزی انتخابات اسراییل اعلام کرد 92 درصد از آراء انتخابات سراسری این رژیم شمارش شده ولی هیچیک از نامزدهای اصلی – نتانیاهو و گانتز- نتوانستند اکثریت را به دست آورند. این بدان معنا است […]

هاآرتص: 92 درصد آراء شمارش شد/نتانیاهو و گانتز نمی‌توانند به تنهایی دولت تشکیل دهند

شفقنا- روزنامه صهیونیستی هاآرتص اعلام کرد ۹۲ درصد آرا در انتخابات این رژیم شمارش شده است.

به گزارش سرویس ترجمه شفقنا، هاآرتص به نقل از کمیسیون مرکزی انتخابات اسراییل اعلام کرد ۹۲ درصد از آراء انتخابات سراسری این رژیم شمارش شده ولی هیچیک از نامزدهای اصلی – نتانیاهو و گانتز- نتوانستند اکثریت را به دست آورند. این بدان معنا است که نه نتانیاهو-از حزب لیکود- و نه بنی گانتز – از حزب کاهول لاوان- قادر به تشکیل مستقل دولت نیستند. هرکدام از این دو حزب ۳۲ کرسی از مجموع ۱۲۰ کرسی کنست-پارلمان اسراییل -را کسب کرده‌اند. اعراب ۴۳ کرسی و مجموعه احزاب یهودی افراطی و دست راستی هم ۵۶ کرسی به دست آورده‌اند.

هاآرتص اعلام کرده به نظر می‌رسد آویگدور لیبرمن از حزب اسراییل خانه ما در این میان می‌تواند تعیین کننده وضعیت دولت آینده اسراییل باشد. بااین حال مشخص است که نتانیاهو دیگر قادر به ادامه روند فعلی در مجموعه سیاسی رژیم صهیونیستی نخواهد بود.

انتهای پیام

fa.shafaqna.com

شفقنا در شبکه های اجتماعی: توییتر | اینستاگرام | تلگرام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


خبر بیماری ترانه علیدوستی به حاشیه کشیده شد!