تدوین سند پیشران توسعه فارس طی روزهای آینده


تدوین سند پیشران توسعه فارس طی روزهای آینده

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای وزیر کشور از تدوین سند توسعه فارس جهت کمک به توسعه بیشتر این استان طی روزهای آینده خبر داد و گفت: آیین رونمایی از این سند با حضور وزیر کشور در فارس برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا، بابک دین پرست شامگاه سه شنبه 26 شهریور در جمع مدیران استان فارس، احصاء مشکلات پروژه‌های نیمه تمام و بازدید از طرح‌های مهم سرمایه گذاری به ویژه طرح‌هایی که با مشارکت بخش خصوصی در حال اجراست را مهمترین دلیل سفر خود به استان فارس اعلام کرد.

وی افزود: در سفر قبلی به استان فارس 75 واحد تولیدی و طرح‌های عمرانی مورد بازدید و مباحث و مشکلات موجود در مسیر توسعه استان مورد بررسی قرار گرفت.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای وزیر کشور ادامه داد: همچنین 56 محور که از موضوعات عمومی استان بود نیز در دستور بررسی قرار گرفت که روز پنج‌شنبه 28 شهریور در ستاد رفع موانع تولید استان به بحث و بررسی گذاشته خواهد شد.

دین‌پرست با بیان اینکه فارس سرشار از ظرفیت‌هایی انسانی و منابع طبیعی است و این استان هیچ چیز کم ندارد، گغت: تمام تلاش مان را برای رفع مشکلات این استان که در حوزه اختیارات استاندار است و نیازمند پیگیری در سطح ملی است به کار خواهیم گرف .

معاون وزیر کشور خاطرنشان کرد: سند پیشران توسعه فارس، سند ثابتی نخواهد بود و استانداری فارس موظف به ثبت اطلاعات این سند در یک سامانه شده است.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فارس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چهره واقعی اوس غلام ”نون خ” با استایلی شیک و امروزی رو دیده بودین ؟!