برای «رونالدو» همیشه پای «مسی» در میان است


برای «رونالدو» همیشه پای «مسی» در میان است

تهران- ایرنا- «کریستیانو رونالدو» می‌گوید که وی بیشتر از «لیونل مسی» استحقاق دارد تا دوران فوتبالی خود را با توپ‌های طلای بیشتری به پایان برساند و امیدوار است تا جایگاه خود را به عنوان بزرگ‌ترین بازیکن تاریخ فوتبال تثبیت کند.

مهاجم ۳۴ پرتغالی تاکنون جایزه معتبر نشریه فرانس فوتبال موسوم به توپ طلا را پنج بار به خانه برده است؛ درست به اندازه مهاجم آرژانتینی اما فوق ستاره باشگاه یوونتوس که در گرگ‌ومیش دوران فوتبالی خود به سر می‌برد، مشتاق است تا رکورد بیشترین توپ طلا را از آن خود کند.

رونالدو در مصاحبه با شبکه تلویزیونی آی‌تی‌وی بریتانیا که بخش غم‌انگیز آن به ‌تازگی منتشر شد و پخش یک ویدئو منجر به سرازیر شدن اشک‌های وی شد، اظهار داشت: مسی در کتاب تاریخ فوتبال است اما فکر می‌کنم باید با کسب ۶، هفت یا هشت توپ طلای دیگر بالاتر از او باشم؛ عاشق این اتفاق هستم و فکر می‌کنم استحقاق آن را هم دارم.

کاپیتان تیم ملی پرتغال با اذعان به اینکه هیچ دوستی با مسی ندارد، مرد آرژانتینی را دلیل پیشرفت خود دانست.

وی ادامه داد: رابطه من با مسی رابطه‌ای دوستانه نیست اما ما این سکو و جایگاه را برای ۱۵ سال با هم شریک هستیم؛ می‌دانم که او مرا وادار کرد که بازیکن بهتری شوم و من هم برای او همین کار را کردم.

رونالدو که سابقه حضور در منچستریونایتد و رئال مادرید را در کارنامه دارد، پنج بار فاتح لیگ قهرمانان شده و علاوه بر این تیم ملی کشورش را به عنوان قهرمانی یورو ۲۰۱۶ و لیگ ملت‌های ۲۰۱۹ رسانده است.

فوق ستاره یووه در پایان تاکید کرد: من به دنبال رکوردها نیستم بلکه این رکوردها هستند که مرا تعقیب می‌کنند؛ من به موفقت معتادم و فکر نمی‌کنم این اعتیاد بدی باشد؛ این موضوع به من انگیزه می‌دهد؛ اگر انگیزه نداشته باشید بهتر است دست از تلاش بکشید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ژست خنده دار جنیفر لوپز در کنار فرزندانش