انتقاد محمدی از باشگاه سپاهان


انتقاد محمدی از باشگاه سپاهان

سمیرا محمدی دروازه بان فصل گذشته باشگاه سپاهان اصفهان با انتشار پستی در صفحه شخصی خود نسبت به سیاست‌های باشگاه انتقاد کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، سمیرا محمدی دروازه بان فصل گذشته تیم فوتبال بانوان سپاهان اصفهان با انتشار پستی در صفحه شخصی خود نسبت به سیاست‌های این باشگاه انتقاداتی کرد که به شرح زیر است:

انتقاد محمدی از باشگاه سپاهان

با سلام خدمت هواداری سپاهان مخصوصا اون دسته از هوادارایی که زیاد سوال میپرسن که امسال هم سپاهان هستم یا نه؟!

خیلی سعی کردم حرف هایم را نزنم، اما دلم اونقد پر هست که باید بگم.
متاسفانه از اون روزی که من رباط صلیبی پاره کردم انقدر پشت سرم حرف بود که توی اون شرایط بد مصدومیت برام جای سوال است که چرا انقد راحت قضاوت شدم.

زمانی که عمل جراحی انجام دادم هیچکس از باشگاه و کادر فنی پیگیر من نبود و نشد زمانی که برای دریافت هزینه عمل خود به باشگاه مراجعه کردم از سوی خانم حقانی سرپرست باشگاه پیشنهادی بمن داده شد تخت عنوان اینکه اگر با سپاهان تمدید نکنم از هزینه‌ی عمل خبری نیست و هزینه ات را پرداخت نمیکنم این حرف را در قالب اینکه این قانون باشگاه است به من گفتند: درصورتی که چنین قانونی در باشگاه نبود و اصلا منظقی نبود چرا که من در حین مسابقه دچار مصدومیت شدم وظیفه هر باشگاهی هست که هزینه جراحی را پرداخت کند، اما خانم حقانی من را تحت فشار قراردادند و برای امسال قرارداد جدید امضا کردم، اما وقتی میخواستند هزینه عمل من را پرداخت کنند تنها یک‌میلیون وششصد تومان از هزینه عمل من پرداخت کردند و من هرچقدر پیگیر این موضوع شدم کسی پاسخگو نبود و‌حتی جواب تلفنم را نمیدهند تا به امروز!
بعد از هفت ماه از جراحی الان که اماده بازی هستم دنبال رضایت نامه خودم از طرف این باشگاه هستم، اما باز هم کسی جواب تلفن من را نمیدهد.

کجای دنیا با بازیکن‌مصدوم چنین رفتاری میکنند؟ باشگاهی که بازیکن فقط در داخل زمین برایش مهم است و بعد از مصدومیت حتی نیم‌نگاهی هم بهش نمیکنند میشه موند و بازی کرد!
درآخر تشکر میکنم از هوادارای سپاهان در پناه حق

بیشتر بخوانید: برنامه هفته اول لیگ برتر فوتبال بانوان مشخص شد

انتهای پیام/

آخرین اخبار از فوتبال بانوان ایرن

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی