کاهش 50 درصدی حوادث ناشی از کار در حوزه منطقه آزاد چابهار


کاهش 50 درصدی حوادث ناشی از کار در حوزه منطقه آزاد چابهار

زاهدان-ایرنا- مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان از کاهش 50 درصدی حوادث ناشی از کار در کارگاه‌ها و اماکن واقع در منطقه آزاد چابهار خبر داد.

مهرداد جهاندیده روز چهارشنبه در گفت‌وگو با ایرنا اظهار داشت: این آمار طی بازرسی‌های انجام شده توسط بازرسان کار، اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان در ۶ ماهه نخست امسال نسبت به مدت مشابه پارسال بدست آمده است.
وی با اشاره به امضای تفاهم‌نامه همکاری در زمینه ارتقای ایمنی و بهداشت کار بین اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان و منطقه آزاد تجاری صنعتی چابهار در سال گذشته گفت: صیانت از نیروی کار و انجام نظارت‌های مستمر در خصوص رعایت قوانین و مقررات ایمنی و بهداشت کار از جمله اهداف انعقاد این تفاهم‌نامه است.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان اظهار داشت: برگزاری دوره‌های آموزش ایمنی ویژه مسئولان ایمنی، کارفرمایان و کارگران شرکت‌های پیمانکاری و کارگاه‌های تولیدی واقع در محدوده منطقه آزاد چابهار از دیگر برنامه‌هایی است که این اداره‌کل در راستای اجرای تفاهم‌نامه مشترک به منظور آگاهی بخشی در بین جامعه هدف دنبال می‌کند.
وی همچنین از تشکیل کمیته‌های حفاظت فنی و بهداشت کار در واحدهای مشمول در منطقه آزاد چابهار خبر داد.

۹۹۰۸**۳۲۱۳

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیستان و بلوچستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


4 سناریوی حادثه تروریستی مسکو