سانحه رانندگی در بهار یک کشته و 2 مجروح بر جا گذاشت


سانحه رانندگی در بهار یک کشته و 2 مجروح بر جا گذاشت

همدان- ایرنا- رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان بهار گفت: بر اثر برخورد رخ به رخ یک دستگاه پراید با خاور 608 در هشت کیلومتری پایگاه جاده قدیم صالح‌آباد به غارعلیصدر، راننده پراید فوت و 2 تن مجروح شدند.

مهدی حمزه روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا بیان کرد: بنابر اطلاع مرکز ای.او.سی جمعیت هلال احمر ساعت ۲۰:۳۱ شب گذشته تصادفی بین یک دستگاه سواری پراید و خاور در روستای آق کهریز رخ داد.

وی اضافه کرد: تیم نجات پایگاه صالح آباد با یک دستگاه آمبولانس و وسایل رهاسازی در کمتر از ۱۰ دقیقه در صحنه حاضر شد که پیش از رسیدن تیمهای امدادی راننده سواری پراید در دم فوت کرد.

حمزه اظهار داشت: بعد از برش خودرو، جسد راننده از داخل وسیله نقلیه خارج و تحویل شهرداری شد همچنین ۲ تن از مجروحان این حادثه به مرکز درمانی منتقل شدند.

سانحه رانندگی در بهار یک کشته و 2 مجروح بر جا گذاشت

رئیس پلیس راه استان همدان نیز گفت: سرعت و سبقت غیرمجاز سواری پراید و ناتوانی راننده در کنترل وسیله خودرو عامل بروز این سانحه فوتی بوده است.

سرهنگ رضا عزیزی اضافه کرد: پیچ موجود در این مسیر ناایمن بوده و دارای شیب طولی و عرضی غیراستاندارد است بنابراین هر ساله چند تن در این مسیر جان خود را از دست می‌دهند.

وی گفت: با وجود نصب تابلو محدودیت سرعت ۵۰ کیلومتر در ساعت اما رانندگان با حدود ۱۰۰ کیلومتر در ساعت قصد عبور از این پیچ را دارند که در بیشتر مواقع خودرو واژگون می‌شود.

سرهنگ عزیزی یادآوری کرد: در آخرین سانحه‌ای که ماه گذشته در این پیچ رخ داد سواری پراید واژگون و سرنشین آن به کما رفت اما با تلاش پزشکان از این وضعیت خارج شد.

۱۴۹ تن چهار ماهه سالجاری در سوانح جاده ای همدان جان باختند که این آمار چهار ماهه سال گذشته ۱۴۲ تن بوده است.

۱۰۶ تن در سوانح برون شهری، ۲۵ تن در معابر درون شهری، پنج تن در محورهای روستایی و ۱۳ تن در سایر معابر جان خود را از دست دادند.

۷۵۲۶/۲۰۸۷

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه همدان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید