نیروهای اورژانس 115 به مهارت‌های فنی و حرفه‌ای خود بیفزایند


نیروهای اورژانس 115 به مهارت‌های فنی و حرفه‌ای خود بیفزایند

گناوه - ایرنا - نیروهای اورژانس 115 برای ارائه خدمات شایسته به بیماران و مراجعان، باید بر اساس دانش روز به مهارت های فنی و اخلاق حرفه‌ای خود بیفزایند.

معاون امور عمرانی فرمانداری گناوه روز چهارشنبه در دیدار با کارکنان پایگاه‌های اورژانس گناوه و روستای چهارروستایی بندرریگ به مناسبت روز اورژانس و فوریت های پزشکی گفت: باتوجه به اینکه نیروهای اورژانس ۱۱۵ با مصدومین و انواع مختلف بیماری‌ها مواجه‌ هستند، نیازمند به روز کردن اطلاعات و دانش خود دارند تا با آمادگی لازم در زمان بروز سوانح و حوادث غیر مترقبه و غیر منتظره حاضر شوند.

سروش گرمسیری افزود: تلاشگران اورژانس با احساس مسئولیت بر بالین بیماران حاضر و حلاوت نجات جان انسان‌ها را با عمق وجود احساس و زندگی دوباره‌ای برای آنان ارمغان می‌آورند.

وی گفت: کار کردن در فوریت‌های پزشکی اورژانس ۱۱۵ با توجه به شرایط حساس کاری، مستلزم دارا بودن عشق و روحیه ایثارگری است که در تک تک شما وجود دارد.

معاون امور عمرانی فرماندرای گناوه اظهار داشت: زحمت کشان عرصه فوریت‌های پزشکی به عنوان اولین کسانی هستند که بر بالین مصدومان و نیازمندان برای ارائه خدمات درمانی اورژانسی حاضر می‌شوند که این امر نشانگر اهمیت والای خدمت و جایگاه ارزشمند آنان است.

در این بازدیدها، با تبریک این روز از تلاش و زحمات کارکنان زحمتکش اورژانس با اهدای شاخه گل تقدیر شد.

شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر قرار دارد.

۶۱۶۴/۶۰۴۳

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بوشهر

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...