اقامتگاه بوم گردی چشمه ناز ونک


اقامتگاه باسپیسدی چشمه ناز ونک، در بافت تاریخی استان اصفهان شهرستان سمیرم واقع شده است. خانه سنتی چشمه ناز با داشتن معماری اصیل و سنتی همه ساله گردشگران زیادی را از داخل و خارج کشور به سوی خود می کشاند. این اقامتگاه بوم گردی به دلیل واقع شدن در منطقه ی زیبای شهر ونک در […] نوشته اقامتگاه بوم گردی چشمه ناز ونک اولین بار در جامع ترین پایگاه معرفی...

اقامتگاه باسپیسدی چشمه ناز ونک، در بافت تاریخی استان اصفهان شهرستان سمیرم واقع شده است. خانه سنتی چشمه ناز با داشتن معماری اصیل و سنتی همه ساله گردشگران زیادی را از داخل و خارج کشور به سوی خود می کشاند. این اقامتگاه بوم گردی به دلیل واقع شدن در منطقه ی زیبای شهر ونک در تمام فصول سال از زیبایی خاصی برخوردار است.خانه سنتی چشمه ناز دارای ۵ باب اتاق است که در مجموع ظرفیت پذیرش و اسکان ۳۵ گردشگر را دارد. اتاق های این اقامتگاه در دو طبقه به صورت ۳ اتاق در یک طبقه و دو اتاق در طبقه دیگر می باشد. مهمانان گرامی می توانند در صورت تمایل یک طبقه را به صورت کامل رزرو نمایند.

اتاق های این خانه بومی به صورت اتاق های ۱۲ متری، ۹متری و همچنین یک سالن بزرگ برای اسکان حداکثر ۳۰ نفر می باشد. اتاق های این اقامتگاه بوم گردی فاقد سرویس بهداشتی اختصاصی می باشد، مهمانان گرامی می توانند از سرویس بهداشتی و حمام مشترک که به صورت مجزا در هر طبقه واقع شده است و از سرویس بهداشتی فرنگی داخل محوطه استفاده نمایند.

از جمله امکانات و خدماتی که این خانه سنتی برای رفاه مسافرین محترم در نظر گرفته می توان به پارکینگ غیر مسقف، راهنمای تور مجرب، آشپزخانه عمومی در هر طبقه، سرویس خواب شامل پتو و تشک، سیستم گرمایشی بخاری گازی و سرمایشی پنکه اشاره نمود. در صورت تمایل مسافران گرامی می توانند از غذای های محلی شامل کره بومی محلی، عسل کوهی طبیعی، کره و عسل، پنیر محلی (لور)، تخمرغ بومی، انواع مربای سیب،زرد آلو و به، در منوی صبحانه و کته گوجه، کته عدسی، کوفته، کباب محلی، جوجه کباب، کباب کوبیده و… در منوی ناهار و کوفته، برنج محلی (کته لوری)، آش دوغ و آش رشته در منوی شام سفارش و سرو نمایند همچنین مسافران می توانند دمنوش های آویشن، خارنوش، گل گاو زبان و چهار گل را سفارش دهند.

اقامتگاه بوم گردی چشمه ناز برنامه های مفرح و هیجان انگیز شکار، برف نوردی، تیوپ سواری، صخره نوردی و… را در صورت تمایل مسافران برگزار می کند. این خانه بومی به دلیل داشتن معماری بسیار زیبای خود محل مناسبی برای برگزاری جشن تولد، شب شعر و… می باشد.

آبشار سمیرم، پارک دریاچه، چشمه ناز، دریاچه سد حنا، روستای نقل، دره رضا علیشاه، آبشار آب ملخ و… از جمله جاذبه های گردشگری این منطقه می باشد.

اقامت برای کودکان زیر ۸ سال رایگان می باشد.

اقامتگاه بوم گردی چشمه ناز ونک

فاصله های حدودی این اقامتگاه تا جاذبه های گردشگری و مکان های مهم :
فاصله تا پایانه مسافربری سمیرم : ۱.۸ کیلومتر( ۴ دقیقه )
فاصله تا آبشار سمیرم : ۴.۸ کیلومتر ( ۱۱ دقیقه )
فاصله تا پارک دریاچه : ۱.۸ کیلومتر ( ۶ دقیقه )
فاصله تا چشمه ناز : ۴۲.۷ کیلومتر ( ۴۸ دقیقه )
فاصله تا دریاچه سد حنا : ۳۳.۳ کیلومتر ( ۲۹ دقیقه )
فاصله تا روستای نقل : ۱۱۲ کیلومتر ( ۱ ساعت و۴۰ دقیقه )
فاصله تا دره حنا علیشاه : ۷.۱۱ کیلومتر ( ۱۳ دقیقه )
فاصله تا چشمه بابا زرنگ کمه : ۶۵.۳ کیلومتر( ۱ ساعت و ۶ دقیقه )
فاصله تا آبشار آب ملخ : ۵۵.۶ کیلومتر( ۵۳ دقیقه )
آدرس: استان اصفهان ، شهر سمیرم ، سمیرم-شهرونک-ابتدای ورودی شهر

اقامتگاه بوم گردی چشمه ناز ونک
اقامتگاه بوم گردی چشمه ناز ونک
اقامتگاه بوم گردی چشمه ناز ونک

منبع : یو اسپیس

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گردشگری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نام بیماری سخت ترانه علیدوستی اعلام شد | اعلام آخرین وضعیت روند درمان بازیگر سرشناس