295 طرح آب و برق در چهارمحال و بختیاری در حال اجراست


295 طرح آب و برق در چهارمحال و بختیاری در حال اجراست

شهرکرد- ایرنا- استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: 85 طرح در حوزه آب، فاضلاب و برق با اعتباری بالغ بر یک هزار میلیارد تومان در استان به بهره‌برداری رسیده است و در مجموع 259 طرح وزارت نیرو با اعتباری بالغ بر 2 هزار و 530 میلیارد تومان اعتبار نیز در این خطه در حال اجرا است.

اقبال عباسی روز چهارشنبه در این رابطه اظهار داشت: این طرح به طور میانگین از پیشرفت بیش از ۵۰ درصدی برخوردار است و با قول مساعد وزیر پیش‌بینی می‌شود این تعداد طرح تا پایان دولت دوازدهم به بهره‌برداری برسد.

عباسی با بیان اینکه تصمیمات جدیدی در وزارت نیرو شکل گرفته که می‌تواند نویدبخش تحولات خوبی در این استان باشد، افزود: تجدیدنظر در میزان سهمیه آب استان، تجهیز کارگاه آبگیر طرح بن- بروجن، تسریع در اجرای طرح آبرسانی ونک و تخصیصی بخشی از آب این سد به شهرستان بروجن، تملک اراضی کارگاه سد کوهرنگ و رفع مشکلات آبی ۳۱ طرح کشاورزی حاشیه زاینده‌رود بخشی از این تصمیمات است.

استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به بازدید میدانی وزیر نیرو از طرح‌های مهم و حیاتی انتقال آب این استان، خاطرنشان کرد: بی‌شک مشکلات موجود با وزیر مطرح و در راستای رفع این مسائل راهکارهای موثری اندیشیده می‌شود.

عباسی، تسریع در اجرای طرح بن- بروجن را از مهمترین مطالبات مردم این استان برشمرد و گفت: با قول مساعد وزیر نیرو اجرای این طرح با تامین اعتبار مورد نیاز شتاب می‌گیرد و مردم در این خصوص نگرانی نداشته باشند.

به گزارش ایرنا، بهره‌برداری از سه تصفیه خانه فاضلاب شهرهای فارسان، گندمان و بلداجی، افتتاح پست ۶۳کیلوولت سفیددشت و ۷۷ طرح برق‌رسانی، بهره‌برداری از طرح آبرسانی ۴۳ روستایی شهرستان خانمیرزا و طرح آبرسانی مجتمع سیبک شهرستان بروجن از جمله طرح‌های افتتاح شده در سفر یک روزه وزیر نیرو به استان چهارمحال و بختیاری است.

۷۳۶۳/۲۰۹۷

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه چهارمحال و بختیاری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


یک نشانه مهم زوال عقل در سالمندان