مسابقه عکس «پنجره ضریح» با محوریت نماز جماعت در مسجد برگزار می‌شود


مسابقه عکس «پنجره ضریح» با محوریت نماز جماعت در مسجد برگزار می‌شود

حجت‌الاسلام ذوالفقاری از برگزاری مسابقه عکس موبایلی«پنجره ضریح» خبرداد و گفت: علاقه مندان تا اربعین حسینی مهلت دارند که آثارشان را به این مسابقه ارسال کنند.

حجت الاسلام «مصطفی ذوالفقاری» در گفت و گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان با اشاره به تمدید مهلت ارسال اثر به مسابقه عکس موبایلی «پنجره ضریح» تا اربعین حسینی، اظهار کرد: این مسابقه با هدف فرهنگسازی برپایی مجالس سیدالشهدا(ع) با محوریت نماز جماعت در مساجد، برگزار می شود.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان مرکزی ادامه داد: سیاهپوشان مسجد، نذورات در مسجد، عزاداری در مسجد، کودکان و محرم در مسجد، فعالیت های محرم در مسجد و در بخش ویژه نیز کانون های فرهنگی هنری و محرم در مسجد از جمله محورهای پیش بینی شده برای این مسابقه است.

وی درباره شرایط شرکت در این مسابقه بیان کرد: شرکت در این مسابقه برای عموم آزاد است و هر نفر می تواند حداکثر پنج اثر به دبیرخانه این مسابقه ارسال کند.

حجت الاسلام ذوالفقاری با اشاره به برگزاری مسابقه نقاشی و رنگ آمیزی «یاران کوچک حسین بن علی(ع)»، گفت: این مسابقه نیز همزمان با ماه محرم برای گروه های سنی ۵ تا ۱۱ سال برگزار می شود و بر اساس آن شرکت کنندگان باید در موضوع «چگونه امام حسین(ع) را در زمان حال یاری کنیم؟» آثار خود را تا هفتم مهرماه به ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی ارسال کنند.

مدیرستاد هماهنگی کانون های مساجد استان مرکزی همچنین از برگزاری مسابقه «مداحی» ویژه نوجوانان زیر ۱۳ سال همزمان با ماه محرم خبر داد و ابراز کرد: نوجوانان در این مسابقه باید سه دقیقه از مداحی خود در ایام محرم را در قالب لوح فشرده تهیه و به ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان مرکزی به منظور بررسی و ارزیابی ارسال کنند.

وی خاطرنشان کرد: تمامی منتخبان این سه مسابقه (عکس موبایلی، نقاشی و مداحی) پایان ماه صفر مورد تقدیر قرار می گیرند.

پایان پیام/40

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


قابل توجه خانم ها / ظلم به رحم چیست؟