مباهله روز اثبات حقانیت ولایت است


مباهله روز اثبات حقانیت ولایت است

سلیمی با بیان‌اینکه روز مباهله، فرصت اثبات حقانیت ولایت است، گفت: امروز به برکت انقلاب در مناره‌های مساجد اقرار به ولایت حضرت امیرمومنان امام علی(ع) به گوش همه می‌رسد.

به گزارش خبرنگار گروه مهدویت و غدیر خبرگزاری شبستان، همایش «روز مباهله، روز مباهات و حقانیت اسلام» امروز (دوشنبه، چهارم شهریور) با حضور مسئولان و مردم مومن و انقلابی شهرری در آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) برگزار شد.

بنابراین گزارش پس از قرائت آیاتی از قرآن مجید توسط قاری بین‌المللی مجتبی محمد بیگی، سرود جمهوری اسلامی ایران خوانده شد، سپس کلیپی از روند ساخت ضریح جدید حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) به نمایش درآمد.

«عباس سلیمی» با اشاره به روایتی از ائمه معصومین(ع) در این همایش بیان کرد: اقرار به امامت ائمه معصومین(ع) مصداق زندگی در بهشت است.

معاون فرهنگی و اموز زائران آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) افزود: روزی یکی از یاران امام صادق(ع) از خداوند درخواست ورود به بهشت را کردف حضرت(ع) به وی فرمودند: شما هم‌اکنون در بهشت هستید از خداوند درخواست کنید که از آن خارج نشوید.

سلیمی با اشاره به اهمیت ولایتمداری گفت: زندگی در سایه ولایت بسیار اهمیت دارد از خداوند بخواهیم که همواره این نعمت برای ما باقی بماند.

معاون فرهنگی و اموز زائران آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) با بیان اینکه روز مباهله زمان اثبات حقانیت ولایت است، خاطرنشان کرد: ما همواره باید شاکر وجود انقلاب اسلامی و حفظ آن باشیم زیرا به برکت همین انقلاب امروز در مناره‌های مساجد اقرار به ولایت حضرت امیرمومنان امام علی(ع) به گوش همه می‌رسد.

پایان پیام/487

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مهدویت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس های جنجالی و برهنه سارا و نیکا در استخر مختلط