اجرای ویژه برنامه های شبکه دنا در هفته دفاع مقدس


اجرای ویژه برنامه های شبکه دنا در هفته دفاع مقدس

رئوف گفت: سیمای شبکه استانی دنا با تدارک ویژه برنامه هایی، به استقبال از برنامه های هفته دفاع مقدس خواهد رفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، «امیر رئوف» امروز ( 25 شهریور) در دیدار با جمعی از معاونین سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد، اظهار داشت: تجربیات دفاع مفدس به عنوان یک سرمایه و گنجینه باید همواره مورد بازخوانی و بهره برداری در عرصه های مختلف قرار گیرد.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: ایثارگران هشت سال دفاع مقدس در راه حفظ کیان ایران اسلامی‌ با تبعیت از ولی فقیه و با روحیه جهادی و انقلابی در برابر تجاوز و زیاده خواهی دشمنان، ایستادگی و مقاومت کردند و روحیه از خودگذشتگی را به دنیا نشان دادند.

وی انعکاس و آشنایی نسل جوان جامعه را با ارزش های نظام ضروری دانست و اضافه کرد: سیمای شبکه استانی دنا با تدارک ویژه برنامه هایی به استقبال از برنامه های هفته دفاع مقدس خواهد رفت.

رئوف خاطرنشان کرد: تولید ویژه برنامه مستقر در تیپ 48 فتح به مدت هشت شب، انعکاس رژه نیروهای مسلح، تولید و پخش میزگرد، تولید و پخش مستند از مرزداران تیپ 48 فتح با حضور فرماندهان و یادگاران دفاع مفدس، تولید و پخش انیمیشن و پخش فیلم های سینمایی و تلویزیونی از مهم ترین برنامه های سیمای شبکه استانی دنا در هفته دفاع مقدس است.

این مسئول کهگیلویه و بویراحمد به اقدامات رادیو دنا در هفته دفاع مقدس نیز اشاره کرد و گفت: برنامه های «حماسه ماندگار»، «شو نشینی»، «افلاکیان خاک» و همچنین تولید برنامه و استقرار واحد سیار رادیو در «محل بازسازی عملیات طریق القدس» در پارک ساحلی یاسوج از جمله مهم ترین برنامه های رادیو دنا در هفته دفاع مقدس خواهد بود.

سرهنگ«جهانگیر پورملک»، معاون هماهنگ کننده تیپ 48 فتح استان کهگیلویه و بویراحمد عملکرد شبکه استانی دنا را در گرامی داشت ارزش های نظام قابل تقدیر دانست و گفت: شبکه استانی دنا در مناسبت های مختلف به خوبی توانسته به رسالت عظیم فرهنگ سازی و آگاهی و بخشی به جامعه مردم گام بردارد.

پایان پیام/82

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس همسر عروسکی محمدرضا رهبری بازیگر سریال سیب ممنوعه / همسر شیکش رو دست همه زد !