برپایی نمایشگاه «موسیقی جان» با اجرای زنده اثر «رویداد روبه رو» در گالری اکنون


برپایی نمایشگاه «موسیقی جان»  با اجرای زنده اثر «رویداد  روبه رو» در گالری اکنون

یک کیوریتور از برپایی نمایشگاه «موسیقی جان» با نمایش آثار نقاشی حامد حیدری خبر داد و گفت: همزمان با این نمایشگاه اثر زنده «رویداد روبه رو» توسط حامد متقی در گالری اکنون اجرا می شود.

«آرزو معتمدی»، کیوریتور و درباره برپایی نمایشگاه نقاشی «موسیقی جان» در گالری اکنون به خبرنگار فرهنگی خبرگزاری شبستان گفت: در نمایشگاه نقاشی «موسیقی جان» هشت اثر از«حامد حیدری» هنرمند 39 ساله که او نیز در نمایشگاههای متعدد داخلی و بین المللی شرکت داشته است به نمایش در می آید.

وی درباره تکنیک خلق آثار حامد حیدری در «موسیقی جان» اظهار کرد: این آثار را حیدری با تکنیک رنگ روغن خلق کرده است و بخشی از آثار با زغال خلق شده اند.

آرزو معتمدی خاطر نشان کرد: آثار «موسیقی جان» بازنمایی طنین آهنگین زندگی و هستی هنرمند است که به مثابه نت های موسیقی در جانش نشسته و ابزار نقاشی و سایه روشن خط سعی بر به تصویر کشیدن خش خش های آهنگین جانش دارد.

وی درباره اجرای زنده اثر«رویداد روبه رو» در روز 29 شهریور در گالری اکنون توضیح داد: «رویداد روبه رو» با هدف رو به روی و آشنایی با نحوه به وجود آمدن یک اثر توسط هنرمند در فضای گالری اجرا می شود؛ در این بخش «مرتضی متقی» هنرمند مهمان است؛ وی سالهاست ایده «هویت انسانی» را با تکنیک ویژه و منحصر به فرد خود که کار کردن با متریال «مو» است را اجرا می کند، او آثار قابل تاملی را با این تکنیک بوجود آورده و در بسیاری از نمایشگاههای داخلی و خارجی شرکت کرده و اجرای زنده اثر داشته است.

پایان پیام/32

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال شمع روزانه پنجشنبه 6 اردیبهشت 1403