این دختر حافظه‌اش هر 2 ساعت پاک می‌شود!


این دختر حافظه‌اش هر 2 ساعت پاک می‌شود!

ضربه‌ای که به سر دختر نوجوان آمریکایی وارد شده او را با یک مشکل نادر و عجیب مواجه کرده است.

این دختر حافظه‌اش هر 2 ساعت پاک می‌شود!

به گزارش گروه فضای مجازی خبرگزاری صدا و سیما، ضربه‌ای که به سر دختر نوجوان آمریکایی وارد شده است موجب شد تا او با یک مشکل نادر عجیب دست و پنجه نرم کند. "ریلی هورنر" که اهل ایالت الینویز آمریکا است پس از آنکه نوجوان دختر دیگری به طور تصادفی ضربه‌ای را به سرش وارد کرد دچار این حالت شد. این دختر نوجوان بلافاصله به بیمارستان منتقل شد، اما پزشکان پس از معاینه تشخیص دادند این دختر دچار تکان مغزی شده و با تجویز عصا او را از بیمارستان مرخص کردند.

در حالی که آزمایش‌های انجام شده خونریزی مغزی، تومور یا بیماری دیگری را نشان نمی‌داد، خانواده ریلی متوجه شدند دختر آنها دچار یک عارضه عجیب شده است. در حقیقت ریلی در گذشته مانده بود و قادر نبود خاطرات جدید را بسازد. نه تنها حافظه این دختر مرتب پاک می‌شد بلکه او طی سه ماه ده‌ها بار دچار نشانه‌هایی از این عارضه نیز شده بود.

او در گفتگو با WQAD گفت : "من نمی‌توانم چیزی را به یاد بیاورم. واقعا نگران هستم. اطرافیانم نمی‌توانند مرا درک کنند. مانند یک فیلم است. من دوست دارم گذشته را به یاد بیاورم اما قادر به این کار نیستم."

سارا، مادر ریلی در این باره گفت : " برادر من هفته پیش از دنیا رفت. ما به ریلی هر روز این خبر را یادآوری می‌کنیم اما چیزی به یاد او نمی‌ماند. دخترم سزاوار زندگی‌ بهتر از این‌ها است. امیدوارم او بتواند در آینده‌ای نزدیک و با کمک علم پزشکی سلامتی‌اش را دوباره به دست آورد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اندوه