بیش‌از 2هزار تن اقلام پر مصرف هیات‌های مذهبی در سیستان و بلوچستان تامین شد


بیش‌از 2هزار تن اقلام پر مصرف هیات‌های مذهبی در سیستان و بلوچستان تامین شد

زاهدان- ایرنا- رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان گفت: 2 هزار و 726 تن اقلام پر مصرف هیات‌های مذهبی این استان تامین شده و توزیع این اقلام تا پایان ماه صفر ادامه دارد.

نادر میرشکار روز چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: سازمان صمت برای برگزاری هر چه با شکوه‌تر مراسم‌های حسینی با هماهنگی سازمان تبلیغات اسلامی اقدام به توزیع برخی از اقلام مورد نیاز هیات‌های مذهبی از اول محرم تا پایان ماه‌صفر کرده است.

وی ادامه داد: این اقلام شامل هزار و ۷۶تن برنج‌هندی،۵۳۸تن شکر، ۷۶ تن روغن و ۳۶ تن چای بوده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان گفت: کار توزیع ۱۷۹ تن مرغ‌منجمد و ۳۵۹ تن گوشت‌قرمز وارداتی بر عهده سازمان تبلیغات اسلامی این استان بوده‌که در میان هیات‌های مذهبی توزیع شده است.

وی بیان کرد: اقلام مورد نیاز هیات‌های مذهبی که درخواست خود را از طریق سازمان تبلیغات اسلامی ثبت کرده‌اند در اختیارشان قرار گرفته شده است.

میرشکار اظهار داشت:همچنین ۱۱ تن عدس و ۲۱ تن نخود برای هیات‌های مذهبی درنظر گرفته شده که تا پایان محرم و صفر توزیع می‌شود.

به گزارش ایرنا ۸۳۳ هیات مذهبی با هدف حفظ شعائر دینی، برپایی مناسبت های مذهبی و گسترش وحدت و انسجام در سیستان و بلوچستان فعالیت می کنند.

۹۹۱۴**۳۲۱۳

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیستان و بلوچستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم خطرناک و خونسردانه سرقت کابل های برق در خرمشهر / سارق جوان زمینگیر شد + عکس