با بهترین بازیکنان استقلال و پرسپولیس آشنا شوید ؛ استرا و کالدرون چه چیزی در مشت دارند؟!


بعد از گذشت سه هفته از آغاز لیگ کدام یک از بازیکنان پرسپولیس و استقلال بهترین عملکرد را داشته اند؟ نوشته با بهترین بازیکنان استقلال و پرسپولیس آشنا شوید ؛ استرا و کالدرون چه چیزی در مشت دارند؟! اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

با بهترین بازیکنان استقلال و پرسپولیس آشنا شوید ؛ استرا و کالدرون چه چیزی در مشت دارند؟!

معرفی بهترین های استقلال و پرسپولیس قبل از شهرآورد
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۷ شهریور ۱۳۹۸ | ۷:۱۰
با بهترین بازیکنان استقلال و پرسپولیس آشنا شوید ؛ استرا و کالدرون چه چیزی در مشت دارند؟!

بعد از گذشت سه هفته از آغاز لیگ کدام یک از بازیکنان پرسپولیس و استقلال بهترین عملکرد را داشته اند؟

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

داربی بزرگ استقلال و پرسپولیس یکشنبه هفته آینده در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.

این دیدار در هفته چهام رقابت های لیگ برتر درحالی برگزار می شود که پرسپولیس عملکرد بهتری از خود نشان داده است.

سرخ پوشان با ۶ امتیاز در رده چهارم جدول رده بندی جای دارند این درحالی است که استقلال با ۲ امتیاز در رده یازدهم است.

سه هفته از آغاز فصل جدید رقابت های لیگ برتر می گذرد و سرخ آبی ها در شرایطی متفاوت دربی را برگزار خواهند کرد. استقلال اصلا وضعیت خوبی ندارد و ناامید کننده ظاهر شده است و از سه بازی خود هنوز طعم پیروزی را نچشیده است.

و اما پرسپولیس هم با وجود آنکه دو پیروزی کسب کرده اما بازی این تیم هنوز چنگی به دل نمی زند و با دو پیروزی یک بر صفر و شکننده پای به دربی می گذارد.

در این سه هفته ای که می گذرد سخت است که بهترین بازیکن را از دو تیم انتخاب کرد و این در پرسپولیس سخت است.

در استقلال بدون شک بهترین بازیکن مهدی قائدی است که در فصل جاری بدون حاشیه شده است و شماره ۱۰ تا الان برای او خوش یمن بوده و توانسته بازی های درخشانی را به نمایش گذارد و نوید روزهای خوب را بدهد.

بیشتر حملات استقلال با تکیه بر سرعت و خلاقیت این بازیکن جوان است. او در دیدار برابر نفت مسجد سلیمان هم بهترین بازیکن تیمش بود و توانست یک گل به ثمر رساند و یک توپ هم به تیر دروازه بزند تا بهترین بازیکن میدان باشد.

قائدی اگر بدون حاشیه باشد و با تمرکز برای استقلال به میدان رود می تواند چهره تاثیر گذار تیمش در داربی و ادامه فصل باشد و این شانس را دارد که راه صیادمنش را دنبال کند و با درخشش در آبی پوشان راهی فوتبال اروپا شود.

و اما انتخاب بهترین بازیکن پرسپولیس سخت تر است چرا که دو سه بازیکن این تیم عملکرد خوبی از خود نشان داده اند.

رادوشویچ در دو بازی که به میدان رفته کلین شیت کرده است. او شب گذشته برابر صنعت نفت یک سوپر واکنش از خود نشان داد تا سهم بسزایی در پیروزی سرخ پوشان داشته باشد. او در دیدار برابر پارس جنوبی هم موفق شد که دروازه اش را بسته نگه دارد و نشان می دهد که شایستگی جایگزینی بیرانوند را دارد.

کنعانی زاده گان در نخستین بازی خود با پیراهن پرسپولیس موفق به زدن گل سه امتیازی می شود و شجاع خلیل زاده هم مثل همیشه متعصب، با انگیزه و موثر بازی می کند و خط دفاعی پرسپولیس با این بازیکن تنها یک گل دریافت کرده که آن هم با شوت از راه دور بوده است.

و اما بهترین بازیکن سرخ پوشان که آماده ترین آنها هم به شمار می آید مهدی ترابی بوده است. این بازیکن در هر سه بازی تلاش زیادی از خود نشان داده است. او برابر پارس گل بسیار زیبا و سه امتیازی را به ثمر رساند و برابر تراکتور هم چندین موقعیت خلق کرد.

ترابی در دیدار سوم برابر صنعت نفت هم از بهترین های میدان بود. او چند موقعیت خوب گلزنی خلق کرد و در دقایق پایانی هم یک توپ به تیر دروازه زد تا نشان دهد که از آماده ترین و بهترین بازیکن تیمش در فصل جاری بوده است و هواداران پرسپولیس می تواند قبل از دربی امیدوار به درخشش و گلزنی این بازیکن باشند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج