محسن تنابنده با عنکبوت به سینما آمد


محسن تنابنده در یک فیلم سینمایی بازی می‌کند و یکی از بازیگران فیلم «شکارچیان روح» به قسمت‌های بعدی فیلم برمی‌گردد.

به گزارش شفاف، اخبار مهم و کوتاه سینمای ایران و جهان را در ادامه می‌خوانیم.

برنامه‌های برج آزادی برای هفته دفاع مقدس اعلام شد

برگزاری نمایشگاه گروهی نقاشی، عکس و نقاشی خط، کارگاه آموزشی هنرهای تجسمی با حضور هنرمندان رشته های مذکور، اکران فیلم‌های دفاع مقدس، نمایشگاه عکس جبهه و جنگ و برنامه خاطرهگویی رزمندگان دفاع مقدس از ویژه برنامه‌های هفته دفاع مقدس در برج آزادی است. فیلم‌های سینمایی و مستند با موضوع دفاع مقدس از روز یکشنبه 31 شهریور تا پنجشنبه 4 مهر ساعت 16 تا 18 در سالن سیمولیشن به صورت رایگان برای عموم نمایش داده می‌شود.

علاقه‌مندان به بازدید از ویژه برنامه‌های هفته دفاع مقدس می‌توانند از یکشنبه تا پنجشنبه ساعت 9 تا 18 به برج آزادی مراجعه کنند.

پوسترهای جدید از شخصیت‌های فیلم پرستاره و معمایی Knives Out

«رایان جانسون» و استودیوی لاینزگیت از 11 پوستر جدید از شخصیت‌های فیلم معمایی «شمشیرهای از رو بسته» (Knives Out) رونمایی کردند. «کریستفر پلامر» در نقش «هارلن ترومبی» بازی کرده است. نویسنده‌ سرشناس رمان‌های معمایی و بزرگ خاندان دسیسه‌چین خود.

«لاکیث استنفیلد» ستاره‌ی سریال «آتلانتا» در نقش «کارآگاه الیوت» نقش‌آفرینی می‌کند، یک پلیس محلی خونسرد که مایل است مرگ هارلن را خودکشی بخواند، اما وقتی سرنخ‌ها و انگیزه‌های قتل پدیدار می‌شوند، اطمینان او رنگ می‌بازد. «آنا دی‌ آرماس» در نقش «مارتا کابررا» نقش بازی کرده که نزدیک‌ترین فرد به هارلن بوده و اسرار زیادی در سینه دارد.

توافق شیامالان با یونیورسال

دو فیلم سینمایی در گونه تریلر قرار است توسط ام.نایت شیامالان ساخته شود که امتیاز ساخت هر دو اثر را کمپانی یونیورسال به عهده گرفته است؛ این دو فیلم که عنوان‌های آن مشخص نیست قرار است در سال‌های 2021 و 2023 اکران شوند؛ به نظر می‌رسد که باتوجه به شکست‌های اکران فیلم‌های اخیر این کارگردان، وی به سمت فیلم‌های ساده‌تر و کم‌هزینه‌تر برود.

«عنکبوت» ابراهیم ایرج زاد با بازی محسن تنابنده و ساره بیات کلید خورد

فیلم سینمایی «عنکبوت» دومین ساخته ابراهیم ایرج زاد به تهیه‌کنندگی جواد نوروزبیگی، پس از پیش تولیدی طولانی روز گذشته در تهران جلوی دوربین محمود کلاری رفت؛ «عنکبوت» بعد از «تابستان داغ» دومین ساخته ایرج زاد محسوب می‌شود.

محسن تنابنده، ساره بیات، ماهور الوند، شیرین یزدان بخش، فرید سجادى حسینى و... بازیگران این فیلم هستند؛ «عنکبوت» در کنار یک داستان جنایی با رگه‌های پررنگ اجتماعی‌اش می‌تواند از فیلم‌های بحث برانگیز امسال باشد. این اثر روایت زندگی مردی است که قصد دارد ریشه فساد را خشک کند و در حقیقت آسیب‌‌شناسی است.

تیزر تلفیقی فیلم سینمایی «ماجرای نیمروز: رد خون» منتشر شد

نخستین تیزر فیلم سینمایی «ماجرای نیمروز: رد خون» به کارگردانی محمدحسین مهدویان و تهیه‌کنندگی سیدمحمود رضوی منتشر شد.

این فیلم در سی و هفتمین دوره جشنواره فیلم فجر نامزد دریافت ١2 سیمرغ و برنده 3 سیمرغ بلورین شد. «ماجرای نیمروز؛ ردخون» یک تریلر جاسوسی و امنیتی است که مقطع مهم و پر از التهابی از تاریخ معاصر ایران را روایت می‌کند؛ زمانی که پس از پذیرش قطعنامه 598 توسط جمهوری اسلامی، نیروهای سازمان منافقین با پشتیبانی صدام به ایران حمله کردند که در چند ساعت مردم و نیروهای نظامی شکست سنگینی را به منافقین تحمیل کردند.

دن آکروید به جمع «شکارچیان روح» باز می‌گردد

به گزارش هالیوود ریپورتر، دن آکروید تایید کرد که در فیلم سینمایی «شکارچیان روح 2020» ایفای نقش می‌کند. پیش از این گفته می‌شد که او برای نقش ری استانز که سابقا خودش آن را بازی کرده بود باز خواهد گشت، اما هیچگاه این موضوع توسط سونی و یا خود وی تایید نشده بود.

او در مصاحبه‌ای گفت: دیگر زیاد در فیلم‌های سینمایی ایفای نقش نمی‌کنم، اما هم اکنون روی فیلم «شکارچیان روح» کار می‌کنیم و خودم نیز در آن ایفای نقش می‌کنم؛ او هچنین در ادامه گفت جیسون رایتمن، پسر ایوان رایتمن کارگردانی و نویسندگی این فیلم را بر عهده دارد و ادامه راه پدرش را خواهد رفت.

ایوان رایتمن، دو فیلم قبلی شکارچیان روح را در سال‌های 1984 و 1989 کارگردانی کرده بود و پسر او در ادامه فیلم‌های قبلی وی، قسمت سوم را خواهد ساخت؛ در این فیلم نگهبان قدیمی با نسل جوان شکارچیان روح ملاقات خواهد داشت.

هیچ کدام از شخصیت‌ها و بازیگرهای نسخه 2016 فیلم که همه آنها زن بودند در این فیلم حضور نخواهند داشت و در حقیقت این پروژه ادامه‌ای بر «شکارچیان روح 2» است که در سال 1989 اکران شده بود.

فیلم جدید شکارچیان روح در تاریخ 10 جولای 2020 (20 تیر 99) اکران می‌شود.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کلمات پانتومیم | 350 سوژه سخت ،راحت ،خنده دار +150ضرب المثل