اردوی جهادی هفت روزه کانون «اباصالح المهدی (عج)» شیراز در روستای «بلوطک»


اردوی جهادی هفت روزه کانون «اباصالح المهدی (عج)» شیراز در روستای «بلوطک»

ده بزرگی با اشاره به برگزاری اردوی جهادی هفت روزه کانون «اباصالح المهدی (عج)» شیراز در روستای «بلوطک» بخش «دشمن زیاری» شهرستان ممسنی استان فارس، گفت: به همت اعضای کانون و اصحاب مسجد برنامه های فرهنگی و عمرانی در این روستا اجرا شد.

«علی ده بزرگی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیراز، گفت: برای سومین سال متوالی اردوی جهادی پس از حضور و بررسی شرایط روستای «بلوطک» از توابع بخش «دشمن زیاری» شهرستان ممسنی خدمات لازم برای رفاه حال اهالی این روستا برنامه ریزی و فراخوان دعوت از اصحاب مسجد «الزینب (س)» و اعضا کانون برای حضور در این اردو منتشر شد.

مدیر کانون فرهنگی و هنری «اباصالح المهدی (عج)» شیراز با اشاره به اینکه 21 نفر از اعضای کانون در این اردو شرکت کردند، افزود: در قالب این اردوی هفت روزه تعداد سه کمد کتابخانه برای مدرسه روستا ساخته شد و سنگ قبر پدر تنها شهید روستا هم بازسازی شد.

وی از تکمیل ساخت غسالخانه روستای «بلوطک» خبر داد و گفت: در آستانه فرارسیدن سال تحصیلی جدید لوازم التحریر جهت دانش آموزان روستا و تعدادی بسته بهداشتی نیز در بین مستمندان توزیع شد.

ده بزرگی با اشاره به اینکه سال گذشته مسجد روستا توسط همین گروه جهادی تعمیر و تجهیز شده بود، خاطرنشان کرد: حضور پنج ساله گروه جهادی در این روستا برنامه ریزی شده است و در سال آینده ان شاءالله مدرسه روستا تعمیر خواهد شد.

فعال فرهنگی مسجد «الزینب (س)» شیراز همچنین افزود: ایستگاه های صلواتی، حضور روحانیون برای اجرای برنامه های فرهنگی و عزاداری ویژه محرم، تیم پزشکی، تعمیر و ساخت منزل یکی از مستضعفین روستا، تکمیل پلاستر دیوار های مسجد روستا و پخت نذری ماه محرم و توزیع بین روستائیان نیز از خدماتی بود که در این اردو اجرا شد.

پایان پیام/130

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ویدیو / دلخوری رابعه اسکویی از مازیار لرستانی پس از شایعه ازدواج‌شان