اجرای برنامه های ویژه محرم به همت کانون «عاشورائیان» در روستای «موسویه» جهرم


اجرای برنامه های ویژه محرم به همت کانون «عاشورائیان» در روستای «موسویه» جهرم

قربانی از اجرای برنامه های ویژه محرم به همت کانون «عاشورائیان» در روستای «موسویه» جهرم خبر داد و گفت: این برنامه ها از آغاز محرم تاکنون به میزبانی مسجد «المهدی (عج)» در حال برگزاری است.

«محمدحسین قربانی» ضمن اشاره به برنامه های محرم کانون، به خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیراز، گفت: به مناسبت فرارسیدن ایام محرم و عزاداری سید و سالار شهیدان حضرت امام حسین (ع) برنامه های ویژه ای به همت کانون «عاشورائیان» برای استفاده اهالی روستای «موسویه» برنامه ریزی شد که در حال اجراست.

مدیر کانون فرهنگی و هنری «عاشورائیان» مسجد «المهدی (عج)» روستای «موسویه» شهرستان جهرم افزود: مراسم عزاداری همراه با نوحه خوانی و سخنرانی به مدت 12 شب به میزبانی بعضی از اعضای کانون در منازل اطراف مسجد برگزار شد.

وی افزود: مراسم مشابه دیگری نیز با همکاری هیئت امنا حسینیه «سیدالشهدا (ع)» روستا همراه با سینه زنی و زنجیرزنی در خیابان ها برگزار شد که با حضور ارادتمندان اهل بیت (ع) همراه بود.

قربانی از برگزاری جلسات خصوصی مشاوره تربیتی و خانواده با حضور حجت الاسلام «دکتر فاضلی راد» در دارالقرآن «حضرت زهرا (س)» روستا خبر داد و گفت: در این جلسه ها ضمن ارائه نکات تربیتی و سبک زندگی، به سئوالات شرکت کنندگان هم پاسخ داده شد.

پایان پیام/130

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی