آتش به جان مراتع طارم تپه افتاده است


آتش به جان مراتع طارم تپه افتاده است

زنجان - ایرنا - همه نیروهای شهرستان طارم و استان زنجان برای مهار آتش سوزی مراتع طارم تپه بکار گرفته و همچنان امداد رسانی ادامه دارد.

مدیرکل مدیریت بحران استان زنجان شامگاه سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، با اشاره به وقوع آتش سوزی مراتع طارم تپه افزود: پس از اطلاع این حادثه، گروه های امدادی و محیط بانان از ظهر امروز برای خاموش کردن آتش دست به کار شدند.

توحید سلیمی گفت: در زمان حاضر همه مدیران دستگاههای متولی امر در منطقه حضور دارند و برای مهار آتش نیروهای سپاه و ارتش بکار گیری شده اند و علاوه بر ان نیز امداد گران هلال احمر نیز خود ا به محل واقعه رسانده اند.

وی اظهار داشت: نیروهای مردمی، دهیاری ها و شوراهای روستاهای اطراف نیز برای مهار این اتش سوزی بسیج شده اند و برای پیشبرد بهتر کارها نیز نیز نسبت به در خواست اعزام نیرو از شهرستان سلطانیه، شهرداری زنجان، حمل و نقل راهداری استان مبادرت شده است.

این مسئول ادامه داد: وسعت آتش سوزی مراتع طارم تپه در ساعات اولیه محدود بود اما به دلیل وزش باد این میزان در حال افزایش بوده و بخش های که مهار شده بود، دوباره اتش گرفته است.

وی اضافه کرد: در صورت حضور به موقع نیروهای درخواستی کار مهار اتش سوزی مراتع طارم حداکثر تا ۲ ساعت آینده به پایان می رسد و با توجه به صعب العبور بودن مناطق یاد شده امداد رسانی به سختی انجام می گیرد.

سلیمی افزود: بررسی ها نشان می دهد علت این اتش سوزی عامل انسانی بوده و در زمان حاضر با توجه به وقوع حادثه نمی توان بر آورد دقیقی از میزان خسارات وارد شده را اعلام کرد.

۹۶۴۶/۸۰۶۸

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه زنجان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر فوق العاده زیبای خانم بازیگر سریال در پناه تو بعد 29 سال ! / انگار قالی کرمانه !