اجرای طرح «کوچه های همدلی» در روستای «دروا» توسط کانون «رهروان ولایت»


اجرای طرح «کوچه های همدلی» در روستای «دروا» توسط کانون «رهروان ولایت»

نادری نظرآبادی از اجرای طرح «کوچه های همدلی» در ایام محرم و صفر خبر داد و گفت: این طرح هر شب با زمزمه زیارت عاشورا در یکی از کوچه های روستای «دروا» برگزار می شود.

«سجاد نادری نظرآبادی» با تشریح طرح «کوچه های همدلی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیراز، گفت: همزمان با فرارسیدن ایام عزاداری سید و سالار شهیدان (ع) و ماه محرم طرح «کوچه های همدلی» با همکاری اعضای کانون و پایگاه بسیج هر شب در یکی از کوچه های روستای «دروا» همراه با اقامه نماز جماعت مغرب و عشا برگزار می شود.

مدیر کانون «رهروان ولایت» مسجد «حضرت ابوالفضل (ع)» روستای «دروا» در شهرستان زرین دشت با اشاره به اهداف برگزاری این طرح، افزود: ایجاد زمینه برای همدلی بیشتر اهالی روستا با یکدیگر، ایجاد شور و نشاط معنوی در محیط روستا، جذب نوجوانان به کانون و زمینه حضور حداکثری اهالی در مراسم مذهبی و ملی از اهداف طرح «کوچه های همدلی» است.

وی خاطرنشان کرد: تلاوت قرآن کریم، قرائت زیارت عاشورا و ادعیه، سخنرانی و سوگواری در رثای حضرت امام حسین (ع) و اصحاب باوفای ایشان از برنامه های این طرح است که به میزبانی اهالی ساکن در کوچه برگزار می شود.

نادری نظرآبادی با تاکید بر اینکه تا حدود 10 روز قبل از اربعین ادامه دارد، گفت: با توجه به اینکه از آغاز ماه محرم تاکنون این طرح در حال اجراست، پیش بینی می کنیم تا 10 روز مانده به اربعین حسینی که اهالی روستا راهی سفر زیارتی کربلا و شرکت مراسم پیاده روی اربعین می شوند، در بیش از 80 درصد کوچه های روستا این مراسم برگزار شود.

پایان پیام/130

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟