روند رو به رشد بسکتبال استان قزوین حفظ شود


روند رو به رشد بسکتبال استان قزوین حفظ شود

قزوین – ایرنا – بسکتبال استان قزوین در سال‌های اخیر روند رو به رشدی را تجربه کرده و باید با ترسیم برنامه‌های مدون زمینه حفظ و تداوم این موفقیت‌ها را فراهم آورد.

مدیر کل ورزش و جوانان استان قزوین روز سه شنبه در مجمع انتخاباتی هیات بسکتبال استان، اظهار داشت: در سال گذشته تیم بسکتبال استان قزوین با حمایت شورا و شهرداری به لیگ برتر صعود کرد و امسال نیز اعتباری خوبی از سوی شورای شهر قزوین برای حضور آن در لیگ برتر پیش بینی شده است.

عباس علایی مقدم با بیان اینکه بسکتبال رشته آکادمی و دانشگاهی است، افزود: باید از ظرفیت دستگاه‌ها، نهادها و تمامی اشخاصی که دوستدار این رشته هستند استفاده کرده و زمینه رشد و توسعه بیشتر بسکتبال را در قزوین فراهم آورد.

وی اضافه کرد: باید برای برگزاری مسابقات لیگ برتر بسکتبال از هم اینک به فکر بوده و برای ساماندهی سالن ورزشی، نیروهای یگان ویژه و ... اقدامات لازم صورت گیرد.

علایی مقدم افزود: برگزاری مسابقات لیگ برتر در قزوین موجب رشد و توسعه ورزش استان شده و عملیات ساخت و تکمیل سالن ۶ هزار نفری قزوین را شتاب خواهد بخشید.

شرایط برای حمایت از تیم بسکتبال استان در لیگ برتر فراهم شده است

معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان قزوین نیز در این مجمع گفت:تیم پسران استان قزوین سال گذشته با اقتدار به عنوان قهرمانی لیگ دسته یک بسکتبال کشور دست یافت و تیم دختران استان مقام سوم را کسب کرد.

افسانه حسن نایبی افزود: امسال با تعامل و رایزنی اداره کل ورزش و جوانان با شهرداری قزوین شرایط حمایت از تیم‌های استان در لیگ برتر فراهم شده است که امیدواریم شاهد موفقیت‌های بیشتر بسکتبال استان باشیم.

وی با بیان اینکه قزوین میزبانی مسابقات المپیاد بسکتبال سه به سه را برعهده داشت، افزود:با شرایط خوبی که در فدراسیون به وجود آمده بعد از ۴۰ سال درهای بسته به روی دختران بسکتبال سه به سه کشور و استان باز شد و اعزام‌های متعددی در این زمینه صورت گرفت.

حسن نایبی گفت: سال گذشته با حمایت مدیر کل ورزش و جوانان استان، شرایط خوبی را در برگزاری اردوهای تیم ملی استان شاهد بودیم و ۱۰۳ میزبانی از اردوهای ملی در استان صورت گرفت.

این مسئول افزود: هم اینک آمادگی پذیرش میزبانی مسابقات بسکتبال سه به سه و پنج نفره در استان وجود دارد و فدراسیون می‌تواند روی حمایت‌های اداره کل ورزش و جوانان استان حساب کند.

۶۱۰۱

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قزوین

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات و متن تبریک روز جهانی خلبان به همسرم و عشقم + عکس نوشته و استوری