دشمنان به دنبال تحریف فرهنگ عاشورا هستند/ می‌خواهند در فضای مجازی نسل جوان را گمراه کنند


دشمنان به دنبال تحریف فرهنگ عاشورا هستند/ می‌خواهند در فضای مجازی نسل جوان را گمراه کنند

حجت الاسلام قاضی با بیان اینکه دشمن به دنبال بستر نامناسب در فضای مجازی و گمراهی نسل جوان و نوجوان است،گفت: دشمنان اسلام و تشیع به خوبی دریافته‌اند که فرهنگ عاشورا عامل بقای اسلام ناب محمدی(ص) بوده است، از این رو به دنبال انحراف در این مکتب هستند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از روابط عمومی ارتش، «حجت الاسلام سیداحمد قاضی » در جمع افسران و سربازان وظیفه ستاد این نیرو با بیان اینکه دشمن از آموزه‌های دینی می ترسد، گفت: دشمن از ارتباط کودکان، نوجوانان و جوانان با مسجد و فرهنگ عاشورا و سیره ائمه(ع) هراس دارد و با ایجاد بستر نامناسب در فضای مجازی می‌خواهد آنها را به گمراهی بکشاند و ما برای مقابله با این رویداد، باید تمام توان و تلاش خود را به کار گیریم تا این سه نسل را با مساجد ارتباط دهیم.

رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران افزود: در نهضت عاشورا حرکت امام حسین(ع) حرکتی اصلاح‌گرایانه در برابر تحریف حقیقتِ اسلام و انحطاط ارزش‌ها بود و قیام ایشان برای احیای دین و اصلاح امت و عدالت طلبی بود.

رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی هوایی ارتش در ادامه بیان کرد: قیام امام حسین (ع) علیه حکومت فاسد یزید نمونه روشن و بارزی از اجرای امر به معروف و نهی از منکر در جامعه بود و امروز نیز یکی از راه های حل مشکلات مختلف اجتماعی ما ادای این فریضه الهی است.

حجت الاسلام قاضی خاطرنشان کرد: دشمنان اسلام و تشیع به خوبی دریافته‌اند که فرهنگ عاشورا عامل بقای اسلام ناب محمدی(ص) بوده است، از این رو به دنبال انحراف در این مکتب هستند.

وی ادامه داد: اگر مسلمانان جهان از ابتدا مسیر حق و حقیقت حضرت سیدالشهدا(ع) را می‌رفتند، بسیاری از جنگ‌های خانمان‌سوز فعلی و فرقه‌های وابسته به غرب به وجود نمی‌آمد، هر مصیبتی نشأت گرفته از انحراف در مسیر حسینی است.

رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی هوایی ارتش گفت: هر کس عاشورایی فکر کند، به یقین پیرو مکتب امام حسین(ع) خواهد بود و کسی که عاشورایی عمل کند برای همیشه ماندگار و پیروز است، از این رو باید مجالس عزاداری ماه محرم مکتب درک معرفت، مهر، محبت و مودت باشد.

بنابراین گزارش، در پایان این مراسم حلقه‌های معرفت با حضور حجت الاسلام و المسلمین قاضی رئیس اداره عقیدتی سیاسی ارتش، حجت الاسلام سیدیان معاون فرهنگی و روابط عمومی، حجت الاسلام رسولی معاون ارزیابی و مکتبی اداره عقیدتی سیاسی و سربازان وظیفه ستاد نیروی هوایی ارتش در مسجدالنبی(ص) ستاد نیروی هوایی ارتش تشکیل شد، و اعضای حلقه‌های معرفت به ارائه دیدگاه‌های خود در خصوص فلسفه عاشورا پرداختند.

پایان پیام/34

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر لطف حق به صورت داستان + متن شعر