40 شرکت‌ دانش‌بنیان در نمایشگاه بازسازی سوریه شرکت می‌کنند


40 شرکت‌ دانش‌بنیان در نمایشگاه بازسازی سوریه شرکت می‌کنند

تهران - ایرنا - 40 شرکت‌ دانش‌بنیان ایرانی با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری در نمایشگاه بین‌المللی بازسازی سوریه (Syria Rebuild 2019) شرکت می‌کنند.

به گزارش صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری، یاسر عرب‌نیا، معاون ارتباطات و بین الملل صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری با اعلام این خبر، گفت: حمایت صندوق از حضور شرکت‌های دانش بنیان در نمایشگاه بین‌المللی بازسازی سوریه در راستای رویکرد جدید و فعالانه صندوق نوآوری در بحث توسعه بازار و گسترش همکاری‌های فناورانه شرکت‌های دانش ‌بنیان صورت می‌گیرد تا این شرکت‌ها بتوانند با حضور در نمایشگاه‌های تخصصی داخلی و خارجی به عرضه توانمندی‌های خود بپردازند.

وی تصریح کرد: بر همین اساس و با توجه به رویکرد فعالانه صندوق نوآوری و شکوفایی، این صندوق امسال بیش از ۸۰ نمایشگاه بین‌المللی داخلی و ۶۰ نمایشگاه بین‌المللی خارجی را تحت پوشش قرار داده است که پنجمین دوره نمایشگاه بین‌المللی بازسازی سوریه Syria Rebuild ۲۰۱۹ نیز یکی از این نمایشگاه‌های تخصصی به شمار می‌آید.

عرب‌نیا ادامه داد: حمایت‌های صندوق نوآوری و شکوفایی از حضور پاویون شرکت‌های دانش بنیان ایران در نمایشگاه بین‌المللی بازسازی سوریه که از تاریخ ۲۶ تا ۳۰ شهریور ماه امسال در شهر دمشق برگزار می‌شود، شامل تامین ۷۰ درصد از هزینه‌های اجاره و ساخت غرفه شرکت‌های دانش ‌بنیان تا سقف ۲۰ میلیون تومان است.

وی در ادامه، حوزه‌های ساختمان و تمام زیر مجموعه‌های وابسته، برق و انرژی، انرژی‌های تجدیدپذیر، آب، تصفیه آب، نفت و گاز و پتروشیمی، حمل و نقل، صنایع هوایی و دریایی، کشاورزی، ماشین‌آلات مرتبط و صنایع غذایی و بسته‌بندی، خودروهای سبک و سنگین و قطعات یدکی، بانک و سرمایه‌گذاری و بیمه، شرکت‌های دانش بنیان، تجهیزات بیمارستانی و دارو، صنعت پتروشیمی، ارتباطات و فناوری اطلاعات، سیستم‌های امنیتی و اطفای حریق را از جمله زیرمجموعه‌های نمایشگاه بازسازی سوریه برشمرد.

بر اساس این گزارش همچنین هیاتی تجاری نیز با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی و همزمان با نمایشگاه بین المللی بازسازی سوریه به این کشور اعزام می شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه علمی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دوبله خنده دار رضا شفیعی‌جم به زبان کُردی!/ ویدئو