اخبار کوتاه سه‌شنبه گلستان


اخبار کوتاه سه‌شنبه گلستان

گرگان - ایرنا - صدور 470 پروانه ساختمان خانه‌های سیلزده در آق‌قلا، بهره‌مندی 51 هزار گلستانی از خدمات بیمه روستاییان و عشایر و دستگیری سارق حرفه‌ای چادرهای مسافرتی در گرگان از جمله خبرهای کوتاه امروز سه‌شنبه گلستان است.

فرماندار شهرستان آق قلا از تشکیل ۶۵۰ پرونده متقاضیان صدور پروانه ساختمانی در مناطق سیل زده شهری خبر داد و گفت: تاکنون ۴۷۰ پروانه ساختمانی برای شهروندان محلات سیل زده آق قلا صادر شد.

**

مجری بنیاد برکت گلستان گفت: طرح اشتغالزایی "سحاب" بنیاد برکت امسال برای نخستین بار در گلستان در حدود ۱۵۰ روستا با ۳ هزار طرح اجرا می‌شود و رویکرد آن توسعه اقتصادی و اجتماعی است.

**

فرمانده انتظامی گلستان از دستگیری سارق حرفه ای و اعتراف وی به ۳۴ فقره سرقت چادرهای مسافرتی در شهرستان گرگان خبر داد.

**

دانیال پولادوند مدیر بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر گلستان گفت که در این استان بالغ بر ۵۱ هزار نفر تحت پوشش بیمه عشایر و روستایی بوده و دو هزار خانوار ماهیانه از این صندوق مستمری دریافت می کنند.

**

بر اثر انحراف خودرو ال ۹۰ و برخورد با درخت در گرگان که منجر به آتش سوزی خودرو شد یک نفر کشته شد و ۲ نفر مصدوم شدند.

**

سرتیپ دوم محمد اکرمی نیا معاون هماهنگ کننده سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی در جمع فرماندهان و کارکنان تیپ ۲۳۰ گرگان با تشریح اوضاع سیاسی ایران و خاورمیانه و شرایط برجام گفت: امروز ایران به درجه ای از قدرت در جامعه بین‌الملل رسیده که رقیب آمریکا در جهان محسوب می شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گلستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | بمباران شدید محله شجاعیه توسط جنگنده‌های اسرائیلی