تبعات امنیتی و اجتماعی تجمیع مدارس در کهگیلویه و بویراحمد


تبعات امنیتی و اجتماعی تجمیع مدارس در کهگیلویه و بویراحمد

‌استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: در آستانه سال تحصیلی هیچ دستگاهی حق قطع انشعابات برق، گاز و آب مدارس استان را ندارد.

‌به گزارش ایسنا، حسین کلانتری سه شنبه، 26 شهریورماه در نشست شورای آموزش و پرورش استان بر اجرایی شدن مصوبات این شورا تأکید کرد و افزود: اداراتی که مصوبات شورای آموزش و پرورش را اجرا نکنند در این خصوص پاسخگو باشند، ضمن اینکه پیش‌نویس مصوبات در خود جلسات تهیه و به امضاء اعضای جلسه برسد‌.

وی با اشاره به اینکه انشعابات مدارس در آستانه سال تحصیلی قطع نشود، اظهارکرد: انشعابات آن دسته از مدارسی که قطع شده هم وصل شود، همچنین مدارس بدهکار دستگاه‌های خدمات‌رسان تا سه ماه مهلت دارند بدهی خود را تسویه و آن را تعیین تکلیف کنند‌.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اهمیت شورای آموزش و پرورش و بازگشایی به موقع مدارس خاطرنشان کرد: در این زمینه بخشنامه‌ای از سوی وزیر کشور تهیه و به استان‌ها ابلاغ شده که به زودی در اختیار ادارات استان قرار می‌گیرند تا در بازگشایی مدارس با آموزش و پرورش همکاری کنند‌.

کلانتری تصریح کرد: مباحث ترافیکی، صلاحیت رانندگان و خودروی مدارس و شناسنامه‌دار شدن خودروها مد نظر قرار گیرد‌.

وی با اشاره به بازدید سرزده روز گذشته از آموزش و پرورش استان ادامه داد: برنامه‌ریزی خوب و تمهیدات مناسبی برای بازگشایی مدارس صورت گرفته است، ضمن اینکه لازم است از سوی شهرداری‌ها محیط‌های پیرامون مدارس زیباسازی و ایمن‌سازی شود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به تجمیع مدارس استان بیان کرد: با توجه به محرومیت استان به ویژه در روستاها مساله تجمیع مدارس و کاهش کلاس‌های درس تبعات امنیتی و اجتماعی دارد و به وزارت آموزش و پرورش اعلام شود تا با توجه به نزدیک بودن انتخابات و احتمال ترک تحصیل دانش‌آموزان این موضوع به سال‌های بعد موکول شود.


انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کهگیلویه و بویراحمد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟