سردار چهارباغی: توان موشکی حزب‌الله و محور مقاومت منحصر به فرد است


سردار چهارباغی: توان موشکی حزب‌الله و محور مقاومت منحصر به فرد است

فرمانده سابق توپخانه نیروی زمینی سپاه گفت: امروز توان موشکی محور مقاومت و حزب‌الله در برابر رژیم صهیونیستی منحصر به فرد است.

به گزارش گروه دفاعی خبرگزاری تسنیم به نقل از سپاه نیوز، سردار محمود چهارباغی فرمانده سابق توپخانه نیروی زمینی سپاه در یادواره سرداران و118 شهید گروه توپخانه 15 خرداد در اصفهان با بیان اینکه امروز توان موشکی محور مقاومت و حزب‌الله در برابر رژیم صهیونیستی منحصر به فرد است و دشمن نتوانسته است آن را نابودکند، گفت: دشمن تمام تلاش خود را به کار گرفت تا قدرت حزب الله لبنان را از بین ببرد اما کاری از پیش نبرد.

سردار چهارباغی با اشاره به نقش شهید جان نثاری در دفاع مقدس افزود: این شهید گرانقدر یکی از تاثیرگذارترین رزمندگان در عملیات والفجر 8 بود و نقش تعیین کننده ای را ایفا کرد.

وی با بیان این که شهید جان نثاری در جنگ تحمیلی یک طراح آتش منحصر به فرد بود، گفت: پس از دفاع مقدس نیز شهید جان نثاری نقش تاثیرگذاری در تشکیل و ساماندهی یگان توپخانه و موشکی جبهه مقاومت حزب الله لبنان داشت.

فرمانده سابق توپخانه نیروی زمینی سپاه با اشاره به اینکه گروه توپخانه 15 خرداد تا ابد مدیون رشادت های شهید عباسعلی جان نثاری و شهید حسن غازی است، گفت: شکست سنگین گروهک های ضد انقلاب در شمال غرب کشور مرهون فداکارهای شهید جانثاری است.

وی با بیان اینکه دفاع مقدس باعث عظمت جمهوری اسلامی ایران شد، اضافه کرد: امروز هم فرزندان این مرز و بوم و نیروهای مسلح ما با همان روحیه، پهپاد فوق پیشرفته آمریکایی را ساقط می‌کنند و کشتی متخلف انگلیسی را توقیف می کنند و دشمن نمی‌تواند کاری بکند.

سردار چهارباغی اضافه کرد: اگر بخواهیم الگویی برای جوانان معرفی کنیم شهدایی مثل عباس جان‌نثاری و حسن غازی نمونه‌های دست یافتنی است؛ شهدا در این دوران پیروز میدان هستند که به منتهای آرزوی خود دست یافتند.

این مراسم همزمان با سالروز شهادت سردار عباسعلی جان‌نثاری فرمانده اسبق گروه توپخانه 15 خرداد که در 16 شهریور سال 1390 در درگیری با گروهک‌های ضد انقلاب به درجه رفیع شهادت نائل شده بود، برگزار شد.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه جمعه 10 فروردین 1403 با معنی و تفسیر دقیق