تبیین معنا و مفهوم «حرص مذموم» در کلام بزرگان


تبیین معنا و مفهوم «حرص مذموم» در کلام بزرگان

کانون خبرنگاران نبأ ــ آیت‌الله مصباح یزدی در برنامه «مکارم خوبان» علل و آسیب‌های حرص مذموم را از منظر دین واکاوی می‌کند.

تبیین معنا و مفهوم «حرص مذموم» در کلام بزرگان

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ به نقل از روابط عمومی رادیو معارف؛ برنامه «مکارم خوبان» ۲۷ شهریورماه با پخش سخنرانی آیت‌الله مصباح یزدی از امواج فضیلت و فطرت به روی آنتن می‌رود.
«مکارم خوبان» که اختصاص به پخش دروس اخلاق اساتید حوزه دارد در این برنامه به تبیین و تعریف معنا و مفهوم حرص مذموم می‌پردازد و علل و آسیب‌‌های آن را از منظر دین بازگو می‌کند.
برنامه «مکارم خوبان» به تهیه و سردبیری علی برخورداری هر روز ساعت ۶:۳۰ از رادیو معارف به روی آنتن می‌رود.
علاقه‌مندان به مباحث اخلاقی می‌توانند پس از پخش این برنامه از امواج فضیلت و فطرت و با مراجعه به پایگاه اطلاع‌رسانی رادیو معارف آن را دانلود کنند.
مروری بر زندگی مرحوم آیت‌الله صفایی حائری در برنامه «حیات طیبه»
برنامه «حیات طیبه» از برنامه‌هایی است که با هدف معرفی و تکریم علمای شیعه و گسترش و ترویج سنت‌های اخلاقی و منش بزرگان دین و اخلاق از رادیو معارف پخش می‌شود.
این برنامه، ۲۷ شهریورماه با مروری بر زندگی مرحوم آیت‌الله صفایی حائری به شرح زندگی علمی و عملی آن عالم فرهیخته خواهد پرداخت .
سیر علمی و فعالیت‌های استاد علی صفایی حائری،‌ بررسی فعالیت‌های اجتماعی و فرهنگی این عالم برجسته و تبیین تألیفات و آثار آن استاد فرزانه از جمله مواردی است که در این برنامه به سمع شنودگان این رسانه دینی می‌رسد.
برنامه «حیات طیبه» به همت گروه فرهنگ و جامعه طراحی و تولید می‌شود که روزهای چهارشنبه، ساعت ۵ بامداد به روی آنتن می‌رود و تکرار آن همان روز ساعت ۱۷:۳۰ تقدیم شنوندگان رادیو معارف می‌شود.
فاطمه بغدادی
انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر