ماتئوس: رفتار تراشتگن نامحترمانه نبوده و فقط احساساتش را آزادانه ابراز کرد؛ نویر هم عملکرد درخشانی داشته است


ماتئوس: رفتار تراشتگن نامحترمانه نبوده و فقط احساساتش را آزادانه ابراز کرد؛ نویر هم عملکرد درخشانی داشته است

لوتار ماتئوس، اسطوره فوتبال آلمان در ماجرای درگیری لفظی نویر و تراشتگن، حق را تا حدودی به دروازه‌بان...

طرفداری- این روزها مشاجره لفظی مارک آندره تراشتگن و مانوئل نویر بر سر فیکس بودن در تیم ملی آلمان، این روزها به سوژه داغ اخبار در آلمان تبدیل شده است. پس از ینس لمن، دروازه بان سابق تیم ملی آلمان که انتقاد عجیبی از تراشتگن انجام داد، نوبت به لوتار ماتئوس رسید تا در این مورد اظهار نظر کند.

به گزارش بیلد، لوتار ماتئوس، اسطوره فوتبال آلمان در خصوص ماجرای نویر و تراشتگن، یادداشتی در اسکای آلمان نوشت:

اظهار نظر مارک آندره تراشتگن پس از بازی اخیر تیم ملی آلمان در خصوص وضعیتش، غیرمحترمانه نبود. او سال‌هاست که برای یکی از بهترین تیم‌های دنیا دروازه‌بانی می‌کند و حالا به صورت آزادانه، احساسات خود را ابراز کرده است. من فکر می‌کنم تراشتگن کار درستی انجام داده است. تراشتگن باید حس کند که با او عادلانه و محترمانه برخورد می‌شود. او در جام جهانی 2018، نقش خود به عنوان دروازه بان دوم تیم را به آرامی و بدون جنجال انجام داد که این کار آسانی نیست. از این رو، یواخیم لوو باید با او عادلانه برخورد کند.

وی افزود:

مانوئل نویر در فصل گذشته در مقاطعی ضعیف کار کرد اما در مجموع عملکرد او درخشان بود. بنابراین او حق دارد بگوید که عملکردی درست و عالی را ارائه می‌دهد. نویر دروازه بانی است که سال‌ها عالی کار کرده و یک دروازه‌بان کلاس جهانی است که فاتح لیگ قهرمانان شده است. از این رو به نظر من نویر نسبت به تراشتگن، برتری خیلی اندکی دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی