بدهی 3.5 میلیاردتومانی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد ‌به دستگاه‌های خدمات رسان‌


بدهی 3.5 میلیاردتومانی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد ‌به دستگاه‌های خدمات رسان‌

‌مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: آموزش و پرورش استان 3.5 میلیارد تومان به دستگاه‌های آب، برق و گاز بدهی دارد.

‌به گزارش ایسنا، هادی زارع‌پور در نشست شورای آموزش و پرورش استان افزود: در قالب پروژه مهر 12هزار فرهنگی توسط آموزش و پرورش استان ساماندهی شده که پس از ایلام دومین استان به لحاظ نیروی انسانی هستیم .

وی با اشاره به تجمیع و کاهش کلاس‌های درس توسط وزارت آموزش و پرورش اظهارکرد: 250 کلاس درس در سه مقطع ابتدایی و متوسطه اول و دوم کاهش می‌یابد، که با این وضعیت 691 پست اداری در مدارس استان کاسته می‌شود‌.

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: تعدادی از فضاهای آموزش و پرورش استان در اختیار اداراتی از جمله فرمانداری‌ها، بخشداری‌ها، نیروی انتظامی و سپاه است که باید تا 6 ماه آینده به آموزش و پرورش بازگردانده شود و در همین راستا به زودی جلسه تصمیم‌گیری به ریاست معاون سیاسی استاندار تشکیل می‌شود .

زارع پور تصریح کرد: موضوع تبدیل به احسن کردن یا فروش فضاهای مازاد آموزش و پرورش استان در راستای درآمدزایی و تامین بخشی از هزینه‌های این نهاد فرهنگی در دستور کار است، 61 مدرسه استان سال 97 مصوب شد که باید پس از طرح در کمیسیون ماده 5 واگذار شود‌.

وی ادامه داد: ساختمان اداره کل آموزش و پرورش استان فرسوده و غیرایمن بوده و مربوط به دوران قبل از پیروزی انقلاب است که 100 تا 200 میلیون تومان برای مطالعه احداث ساختمان جدید در 4 یا 5 طبقه با زیربنای 6 هزار و 400 متر مربع در نظر گرفته شود‌.

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: میزان بدهی آموزش و پرورش به ادارات آب، برق و گاز 3.5 میلیارد تومان است که از این ادارات انتظار همکاری برای عدم قطع انشعابات را داریم.


انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کهگیلویه و بویراحمد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


صدای کوتوله برزیلی برای آموزش و سریع حرف زدن