سیستم گرمایشی 2670 کلاس درس کهگیلویه و بویراحمد غیراستاندارد است


سیستم گرمایشی 2670 کلاس درس کهگیلویه و بویراحمد غیراستاندارد است

‌مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کهگیلویه و بویراحمد گفت: 1105 مدرسه در قالب دو هزار و 670 کلاس درس این استان فاقد سیستم گرمایشی استاندارد هستند.

‌به گزارش ایسنا، پیروز کرمی در نشست شورای آموزش و پرورش استان افزود: تا 20 مهرماه امسال 22 پروژه آموزشی با زیربنای 13 هزار و 862 متر مربع تحویل آموزش و پرورش داده می‌شود که از این تعداد دو مورد سالن ورزشی و یک مورد مسجد است .

وی اظهارکرد: تاکنون 58 هزار و 150 متر مربع آسفالت محوطه مدارس و همچنین 47 هزار و 300 متر مربع ایزوگام مدارس اصلاح شده است‌.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به استانداردسازی سیستم گرمایشی مدارس استان خاطرنشان کرد: تاکنون سیستم گرمایشی 421 مدرسه در قالب دو هزار و 354 کلاس درس استانداردسازی شده است و یک هزار و 105 مدرسه در قالب دو هزار و 670 کلاس درس فاقد سیستم گرمایشی استاندارد هستند‌.

کرمی با بیان اینکه باید تا مهر ماه سیستم گرمایشی 141مدرسه در قالب 452 کلاس درس استان استانداردسازی شود، تصریح کرد: در سال گذشته 12.5 میلیارد تومان تجهیزات آموزشی از جمله میز، صندلی و نیمکت خریداری و تحویل آموزش و پرورش استان شده است و هم‌اکنون مدارس استان مشکل خاصی در این زمینه ندارند.


انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کهگیلویه و بویراحمد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟