ثبت‌نام در سامانه سماح برای زائران اربعین الزامی است/ ثبت اطلاعات بیش از 531 هزار نفر


ثبت‌نام در سامانه سماح برای زائران اربعین الزامی است/ ثبت اطلاعات بیش از 531 هزار نفر

حجت‌الاسلام رحمانی با بیان‌اینکه امسال برای سفر به پیاده‌روی اربعین حسینی نیازی به روادید وجود ندارد اما ثبت‌نام در سامانه و تکمیل اطلاعات الزامی است، گفت: تاکنون بیش از 531 هزار نفر در این سامانه ثبت‌نام کرده‌اند.

خبرگزای شبستان، گروه قرآن و معارف: حجت‌الاسلام والمسلمین «صحبت‌الله رحمانی» ضمن اشاره به لزوم نام‌نویسی متقاضیان سفر اربعین حسینی در سامانه «سماح»، گفت: به متقاضیان توصیه می کنیم ثبت نام خود را به روزهای آخر و نزدیک موسم اربعین موکول نکنند.

مدیرکل عتبات سازمان حج و زیارت افزود: امسال برای سفر به پیاده‌روی اربعین حسینی نیازی به روادید وجود ندارد اما ثبت نام در سامانه و تکمیل اطلاعات الزامی است.

وی تصریح کرد: روند ثبت نام در سامانه سماح بعد از آغاز ایام محرم و عاشورای حسینی شتاب بیشتری گرفته و متقاضیان به سهولت می توانند کار نام نویسی را انجام دهند. تاکنون بیش از ۵۳۱ هزار نفر در این سامانه ثبت نام کرده اند.

حجت الاسلام رحمانی با بیان اینکه درگاه اینترنتی سامانه سماح به آدرس https://samah.haj.ir/ با خدمات دهی مناسب در خدمت متقاضیان است، گفت: متقاضیان می توانند از طریق دفاتر خدمات زیارتی سازمان حج و زیارت در سراسر کشور یا حتی از طریق اینترنت خانگی به این سامانه وصل شوند و عملیات نام نویسی را به سهولت انجام دهند.

پایان پیام/9

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن دیکته شب کلاس دوم ابتدایی برای همه درس ها