برگزاری کارگاه‌های دوازدهمین سوگواره هنر عاشورایی در سه استان


برگزاری کارگاه‌های دوازدهمین سوگواره هنر عاشورایی در سه استان

تهران-ایرنا- کارگاه‌های تصویرسازی، پوستر و نقاشی از مجموعه کارگاه‌های دوازدهمین سوگواره هنر عاشورایی در استان‌های سمنان، گلستان، کرمانشاه و خراسان رضوی برگزار می‌شود.

جزئیات کارگاه‌های جدید دوازدهمین سوگواره هنر عاشورایی حوزه هنری اعلام شد. کارگاه پوستر این سوگواره با حضور سیدحمید شریفی آل‌هاشم و علیرضا حصارکی روزهای ۲۵ تا ۲۷ شهریور در شهر گرگان و کارگاه نقاشی با حضور حسن یاقوتی و احمد خلیلی فرد نیز همین روزها در شهر مشهد برگزار می‌شوند.

استان کرمانشاه نیز روزهای ۲۵ تا ۲۷ شهریور میزبان هنرجویان رشته های پوستر و نقاشی خواهد بود. تدریس در این کارگاه‌ها را به ترتیب علیرضا پوراکبری و جواد مدرسی برعهده دارند. همچنین کارگاه تصویرسازی که با حضور صابر شیخ رضایی از روز گذشته آغاز شده، عصر امروز در شهر سمنان به پایان می‌رسد. این کارگاه‌های آموزشی و تخصصی به منظور تقویت مهارت های علمی و عملی هنرجویان و ارتقای سطح کیفی آثار در جریان است.

دوازدهمین سوگواره هنر عاشورایی به همت مرکز هنرهای تجسمی حوزه هنری و موسسه سپهر سوره هنر برگزار می‌شود. آخرین مهلت شرکت در این رویداد ۶ مهر است. علاقه‌مندان به حضور در جشنواره می توانند اخبار و فراخوان را در سایت www.artfest.ir دنبال کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر لطف حق به صورت داستان + متن شعر