برگزاری اولین جشنواره هنرهای عاشورایی ویژه نوجوانان


مشاور مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران از برگزاری اولین جشنواره هنرهای عاشورایی ویژه نوجوانان خبر داد.

برگزاری اولین جشنواره هنرهای عاشورایی ویژه نوجوانانمسعود ثقفی، مشاور مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان،درباره برگزاری جشنواره‌ای از دستاوردهای هنرهای عاشورایی کودکان و نوجوانان، اظهار کرد: نخستین نمایشگاه نگاه نوین درباره فعالیت‌های آموزشی و هنر‌های عاشورایی با همکاری چندین فرهنگسرای کشور ویژه کودکان و نوجوانان روز شنبه،۳۰ شهریور در بوستان شفق تهران برگزار می‌شود.

او ادامه داد: این سوگواره شامل کارگاه‌هایی با حضور استادان هنری، ادبی و نمایشی است و تمام علاقه‌مندان می‌توانند در این سوگواره شرکت کنند.

مشاور مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران با اشاره به اینکه یکی از دانش‌آموزان دبیرستان البرز تهران سرپرستی این گروه را بر عهده دارد، افزود: از همه دانش‌آموزان درخواست می‌کنیم تا در این مراسم حضور پیدا کنند تا ضمن بازدید از دستاورد‌های هنری، از برنامه‌های آموزشی هم که به طور جلبی برای این سوگواره در نظر گرفته شده است، بهره گیرند.

پاسخ به سوالات دانش‌آموزی را اینجا بخوانید

ثقفی تصریح کرد: در این برنامه هنر‌های آوایی و ادبی هم موردتوجه قرار گرفته است و علاقه‌مندان می‌توانند از این فرصت استفاده کنند همچنین این مراسم از طریق شبکه ۵ سیما پوشش داده می‌شود.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه علمی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نقاشی سیزده بدر | 70 نقاشی کودکانه و رنگ آمیزی درباره سیزده به در