سریال مانکن را بهتر بشناسیم


سریال مانکن را بهتر بشناسیم

همه چیز درباره سریال مانکن به گزارش واحد فرهنگی خبرگزاری صبح اقتصاد یورش فیلمسازان و سریال سازان به ساخت سریال برای شبکه نمایش خانگی سبب سیر نزولی شدید کیفیت این آثار شده است که می توان به سریال مانکن اشاره کرد. شاید می شد در سالهای اولیه راه اندازی و رشد شبکه نمایش خانگی، آثاری نظیر « شهرزاد » را مشاهده کرد که توانست یک تنه سهم بسزایی در رشد...

همه چیز درباره سریال مانکن

به گزارش واحد فرهنگی خبرگزاری صبح اقتصاد یورش فیلمسازان و سریال سازان به ساخت سریال برای شبکه نمایش خانگی سبب سیر نزولی شدید کیفیت این آثار شده است که می توان به سریال مانکن اشاره کرد. شاید می شد در سالهای اولیه راه اندازی و رشد شبکه نمایش خانگی، آثاری نظیر « شهرزاد » را مشاهده کرد که توانست یک تنه سهم بسزایی در رشد فرهنگ تماشای آثار از طریق شبکه نمایش خانگی داشته باشد، اما رفته رفته شاهد ظهور سریالهای بسیار سطحی بودیم که در حال ضربه زدن به عرصه سریال سازی می باشند.

سریال « مانکن » جدیدترین سریال شبکه نمایش خانگی است که توسط حسین سهیلی کارگردانی شده است. سریالی که به تنهایی مرزهای سطحی و سخیف بودن را در عرصه سریالهای شبکه نمایش خانگی چندین پله افزایش داده و با روایت یک قصله ملودرام به شدت زننده که کپی ناشیانه ای از سریالهای ماهواره ای می باشد، ما را در همان ابتدای راه غافلگیر کرده است. داستان سریال درباره پسری به نام کاوه است که عاشق دختری دیگر به نام همتا می باشد. این دو نمی توانند به عشق خودشان پایبند باشند چراکه کاوه مشکلات مالی بسیاری دارد و یک زن پولدار به نام کتایون هم کاوه را خریده تا همسر او باشد و در عوض بدهی های خانوادگی او پرداخت شود.

«مانکن» یک ملودرام اجتماعی است که در خلاصه داستان آن آمده‌ است همیشه عشق‌های بزرگ و زیبا، دشمنان بزرگ و مخوف داشته‌اند. سریال «مانکن» به نابرابری اقتصادی طبقه‌های مختلف جامعه و قیاس افراد توانمند نسبت به طبقه کم‌درآمد جامعه می‌پردازد. به طوری که کاوه و همتا رابطه عاشقانه‌ای را آغاز کرده‌اند، اما مشکلات اجتماعی و اقتصادی باعث می‌شود در این مسیر با چالش‌هایی مواجه شوند و ….

سریال مانکن نمایش خانگی به تهیه کنندگی ایرج محمدی یک سریال ۲۶ قسمتی به نویسندگی بابک کایدان می باشد. داستان سریال مانکن عاشقانه است و به همین دلیل تاریخ توزیع سریال مانکن در شهرهای کشور بسیار پراهمیت شده است کارگردان پس از اعلام اینکه دقیقا سریال مانکن کی پخش میشود در مورد قصه سریال مانکن گفت: میشه عشق‌های بزرگ و زیبا، دشمنان بزرگ و مخوف داشته اند پیش بینی می شود که این سریال هم با توجه به موضوع درام و عاشقانه ای که دارد بسیار پرفروش و پربیننده شود و همانند سریال دلنوازان و فاصله ها بسیار دیده شود.

محمدرضا فروتن، مریلا زارعی، نازنین بیاتی، امیرحسین آرمان، حسین پاکدل، الهام پاوه نژاد، عارفه معماریان، فرزاد فرزین، لیندا کیانی، رضا توکلی، بهشاد شریفیان، پانته آ کی قبادی، رابعه مدنی، بهزاد خلج، بهزاد محسنی، مائده محمدی و محمد صادقی از جمله بازیگرانی هستند که در این سریال به ایفای نقش می پردازند. بازیگران جدیدی نیز به این مجموعه اضافه خواهند شد که به زودی اسامی آنها اعلام می شود.

حسین سهیلی زاده که کارگردانی سریال های تلویزیونی پرمخاطبی را همچون «آوای باران»، «دلنوازان»، «فاصله ها»، «ترانه مادری»، «پریا» و… را در کارنامه هنری خود دارد، اکنون برای اولین بار کارگردانی یک سریال نمایش خانگی را تجربه می کند.

سایت هایی چون اپرا رسانه و حلال دانلود اقدام به فروش اینترنتی این سریال نموده اند و مدعی دانلود قانونی سریال مانکن می باشند اما در این سایت ها نه مطلبی درباره خود سایت درج شده است و نه مجوزی که مبنی بر فروش قانونی اینگونه محصولات باشد .

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا