یادواره شهدای شهرستان نیر برگزار می‌شود


یادواره شهدای شهرستان نیر برگزار می‌شود

گروه اجتماعی- فرماندار شهرستان نیر گفت: همزمان با هفته دفاع مقدس یادواره شهدای شهرستان نیر برگزار می‌شود.

یادواره شهدای شهرستان نیر برگزار می‌شودبه گزارش ایکنا از اردبیل، ابراهیم امامی، فرماندار شهرستان نیر، صبح امروز، ۲۶ شهریورماه، در جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی برنامه‌های هفته دفاع مقدس در شهرستان نیر، با گرامیداشت یاد و خاطر شهدا و ایثارگران، اظهار کرد: بزرگداشت هفته دفاع مقدس تکریم ارزش‌های انقلاب است.

وی بیان کرد: هفته دفاع مقدس یادآور مجاهدت‌های ۸ ساله رزمندگانی بی‌ادعاست که برای دفاع از ارزش‌های نظام اسلامی گام در میدان مبارزه گذاشتند.

فرماندار شهرستان نیر از برگزری یادواره شهدای شهرستان نیر همزمان با هفته دفاع مقدس خبر داد و افزود: دیدار با خانواده‌های معظم شهدا، دیدار با ایثارگران و جانبازان هشت سال دفاع مقدس و زیارت و عطرافشانی گلزار شهدای هشت سال جنگ تحمیلی نیز برای این هفته تدارک دیده شده است.

امامی از برگزاری همایش پیاده‌روی با خانواده با حضور ایثارگران خبر داد و گفت: برنامه‌ریزی شده تا در این هفته تبلیغات محیطی مناسب در سطح شهرستان انجام شده و اهداف و آرمان‌های شهدای هشت سال دفاع مقدس به مردم تبیین شود.

موسی هجری، رئیس اداره بنیاد شهرستان نیر نیز در این جلسه بیان کرد: ۸ سال دفاع مقدس برای جوانان این مرز و بوم پر از درس‌های مختلف است و باید تلاش کنیم تا در راستای انتقال آرمان‌ها و اهداف شهدا به جوانان تلاش کنیم.

وی تصریح کرد: دفاع مقدس یکی از مهم‌ترین سند‌های افتخارآمیز ملت ماست و بزرگداشت آن ارج نهادن به تلاش و فداکاری شهدا، ایثارگران، آزادگان، خانواده‌های شهدا و همه‌کسانی است که در طول دفاع مقدس در جهت حفظ انقلاب اسلامی تلاش و ازخودگذشتگی کرده‌اند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس های جنجالی و برهنه سارا و نیکا در استخر مختلط