برگزاری برنامه های ویژه خواهران و کودکان در ایام محرم


برگزاری برنامه های ویژه خواهران و کودکان در ایام محرم

شرفی با اشاره به برگزاری برنامه های ویژه خواهران و کودکان در ایام عزاداری محرم به همت کانون «سیدالشهدا (ع)» شهرستان فسا گفت: این برنامه ها در رشته ها و قالب های مختلف تا پایان ماه محرم و صفر اجرا می شود.

«علی شرفی»، به خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیراز، گفت: به مناسبت ماه محرم و ایام عزادارای شهادت امام حسین (ع) و شهدای کربلا با هدف ترویج فرهنگ عاشورا برنامه های متنوعی برای گروه های سنی مختلف برنامه ریزی شد که در رشته ها و قالب های مختلف تا پایان ماه محرم و صفر اجرا می شود.

مدیر کانون فرهنگی و هنری «سیدالشهدا (ع)» شهرستان فسا با اشاره به برنامه های ویژه خواهران، افزود: برنامه خواهران از ساعت 21 شروع و تا ساعت 23 در حسینیه مسجد «حمزه سیدالشهدا (ع)» ادامه دارد که با برنامه های خاصی نظیر سخنرانی حجت الاسلام «توکلی»، امام جماعت مسجد شروع می شود و با مرثیه سرایی و نوحه خوانی مداحان اهل بیت (ع) همراه است.

وی با اشاره به اجرای برنامه های امسال عزاداری دهه اول محرم توسط مداحان نوجوان کانون در مسجد، خاطرنشان کرد: برای چهارمین سال متوالی برنامه های ویژه کودکان نیز در حال برگزاری است که از ساعت 20 شروع می شود تا مادران بتوانند در مراسم های عزاداری شرکت کرده و بهره مند شوند.

شرفی، هدف از اجرای برنامه ها را آشنایی کودکان و نوجوانان با سیرت اهل بیت (ع) و به ویژه حضرت امام حسین (ع) عنوان کرد و گفت: برنامه هایی همچون نقاشی، نقاشی روی چهره بچه ها، قصه گویی، نمایش فیلم، اجرای نمایش بین بچه ها، نوحه خوانی و مسابقه برای کودکان دختر و پسران 6 تا 10 سال برگزار می شود.

مدیر کانون فرهنگی و هنری «سیدالشهدا (ع)» شهرستان فسا افزود: برای دختران 10 تا 14 سال نیز برنامه های نظیر بوستان حجاب، بوستان قرآن، بوستان احکام و نیز دیگر برنامه های جذاب و متنوع درنظر گرفته شده که با استقبال کودکان و نوجوانان روبرو شده است.

پایان پیام/130

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نیت کنید و فال حافظ 9 فروردین را بخوانید + فیلم